pondelok 3. marca 2014

Sladký domov

V mojej mladosti bolo zaužívané, ba sa priam vyžadovalo, aby láska dvoch mladých ľudí vyústila v manželstvo. V 21. storočí je to celkom inakšie. Už zrelý pár (v mnohých prípadoch až prezrelý) žije spolu bez pomyslenia uzavrieť manželstvo. V takýchto vzťahoch "na divoko" sa rodia aj deti. V spoločnosti sa to začalo brať za normálne. Nie som v tejto veci znalá, ale mám na to svoj názor. Myslím si, že ani v tejto dobe nie je nič lepšie vymyslené ako úplná rodina. Ako sme sa učili: rodina je základná bunka spoločnosti. Ak to "hapruje" v rodinách, nemôže to "klapať" v spoločnosti. 

Moja mladá kolegyňa Mirka sa vydala v ideálnom veku. S manželom vychovávajú dvoch synov. Ich rodina žije radosťami aj starosťami všedných i sviatočných dní. Na vrecko pre ňu som vybrala "sweet home". Fotografovala som to ešte na začiatku mojich pokusov. Vidno to na kvalite, respektíve nekvalite (hahaha):




A moja včerajšia práca? Asi to mám začarované! Odkedy som začala zverejňovať denné prírastky, nedarí sa mi. Zas si precvičím nervy pri páraní. Druhý kôl v plote mám posunutý o tri krížiky vľavo. Našťastie sa s dokončením neponáhľam. Dôležité je, že ma práca stále baví. Keď nejde o život, nejde o nič.



Pozdravujem tých, ktorí s mojimi názormi súhlasia, či nesúhlasia. Aj tých, ktorí nad tým ešte nepremýšľali a nevedia sa vyjadriť. Všetkým ďakujem, že sa v čítaní môjho blogu dostali až na koniec!
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára