nedeľa 9. marca 2014

Vôňa jari

Dnes bol opäť krásny slnečný deň. Vytiahla som už aj tenšiu bundu. Na kopcoch by som bola však zniesla aj tú hrubú. Fúkal dosť ostrý vietor. Aj môj manžel hovorí, že pokiaľ je na Choči čo len fľak snehu, je zima. Má pravdu.  

Na prechádzku som si zobrala aj foťák. Najskôr som odfotila bobule, ktoré mám v nádobe na smotanu:





Teraz okolie Jasenovej:









Jarné kvietky:












Už napučané kríky:



Prechádzka mi trvala 2,5 hodiny. Čo povedať? Nebolo mi nič a je mi lepšie! Príroda je proste úžasná.

A ešte moje včerajšie vyšívanie:




Teším sa na dnešný večer. Určite mi niečo pribudne. Idem si pripraviť večeru a potom  sa dám do toho. Do polnoci to hádam vydržím. 

Potešila ma vaša návšteva a dúfam, že sa skoro na môj blog vrátite. Prajem všetkým pekný a úspešný nový týždeň!
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára