piatok 4. apríla 2014

Medvedí cesnak - pesto

Prečítala som niekoľko receptov na prípravu pesta z medvedieho cesnaku. Nakoniec som ho urobila len tak jednoducho, bez semienok, či rôznych orieškov. Robí ho tak aj pán Macek (či jeho manželka?). Má pravdu, nech vynikne chuť cesnaku. 

Moje prvé pesto som použila na špagety. K špagetám som pridala  plechovicu drveného tuniaka a posypala som ich strúhaným syrom. Žiadny parmezán, akciová tehla z hypermarketu! 

Obed sme mali chutný a zdravý. Môj manžel sa však vyjadril takto: " Je to výborné, ale obyčajnému cesnaku sa to nevyrovná". 

Nepoužité pesto som dala do fľaštičky a zaliala olivovým olejom. Malo by tak vydržať vraj aj dva mesiace. Ja ho zrejme zužitkujem oveľa skôr.










Moje hyacinty už končia. Tešila som sa s nimi celé tri týždne. Fialky si každý deň odtrhnem nové (našla som na ne maličkú vázičku). Máme ich pred domom veľa:






Včera večer som vyšívala:



Ďakujem všetkým za pozornosť!
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára