piatok 2. mája 2014

Dnešná šálka čaju

Už som spomínala, že som milovníčka čajov. Od manžela som dostala čajovú sadu značky Ahmed Tea so sídlom v Londýne. V podstate to bolo tak, že sa mi v hypermarkete páčila táto sada, ale jej cena bola moc nadhodnotená. Nemienila som vyhodiť za ňu kopu peňazí. 

Vždy pri návšteve hypermarketu som si bola aspoň  "popásť oči". Po čase nás však milo prekvapili so znížením ceny na 50% z pôvodnej. Vtedy manžel rozhodol, že mi čajík kúpi.

Vreckové čaje nepijem, preto ostali v "hanbe". Sypaný čaj som už spotrebovala, ale kúpila som si v špecializovanej predajni čajov nový a vsypala som si ho originálnej škatuľky. Je to čierny čaj, preto si ho robím s troškou mlieka. Tak, ako je to bežné v Anglicku. 

Kto chce o firme vedieť viac, nech si klikne na:


Pri dnešnej príprave čaju som zobrala do rúk aj fotoaparát:
















A čajík si dám na moje pracovné miestečko - k vyšívaniu - a môžem začať s obľúbenou aktivitou:



Moje včerajšie kvietky sú dnes ešte krajšie:


Krajšia je aj moja výšivka:




Pri písaní tohto príspevku som čaj dopila. Vám ďakujem za návštevu a budem sa tešiť z vašich návratov!
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára