sobota 3. mája 2014

Fazuľová polievka II

O fazuľovej polievke som už písala. Dnes to bude zas o fazuľovej, ale takej rýchlej. Vymyslela som si recept sama už dávnejšie. Výhodou je, že netreba dlho čakať, kým sa uvarí fazuľa. Použije sa fazuľa z konzervy. Zistila sam, že nám najviac chutí fazuľa v čili omáčke. Tá dodáva polievke špecifickú chuť. Nezvyčajné je, že do polievky pridávam aj trocha na drobno krájanej kyslej kapusty.

zemiaky na kocky, kyslá kapusta, ghee, dobrá klobása,
cibuľa, cesnak, hladká múka,  fazuľa,
ligurček (česky libeček, u nás magi)


fazuľa v čili omáčke


krájaná cibuľka, cesnak, klobása

poprášiť polovicou muky, druhú polovicu zmiešať s trochou
vody a tak zahustiť  ešte pred pridaním fazule

pridané zemiaky a kapusta, ligurček, osoliť, okoreniť, zahustiť,
nakoniec pridať fazuľu

horúca  polievka


dobrú chuť
Keďže je fazuľa v plechovici úplne mäkká, pridávam ju do polievky až nakoniec. Najskôr ju len tak cez prsty scedím z omáčky. Nechám potom len zovrieť a je to hotové. Kapusta dodá kyslú chuť, ale ja  aj tak pridávam trocha octu. Mám rada kyslejšiu chuť.

Večer som sa tešila s mojou výšivkou:





Víkend u nás, v našej zemepisnej šírke,  nepraje vychádzkam. Stále mrholí a dosť schladilo. Je to čas vhodný na ručné práce, čítanie dobrej literatúry, či obľúbených blogov. Tak dúfam, že kliknete aj na ten môj. Ďakujem!
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára