pondelok 5. mája 2014

Jablone

Konečne už aj na Orave rozkvitli  jablone. Kvitnú ako posledné ovocné stromy. Toto obdobie mám veľmi rada. Jablone sú vtedy ako také nevesty. Ich kvety sú najskôr do červena, neskôr sú nádherne biele.

Včielky dnes nemali vhodné počasie na svoju prácu. Slniečko síce svietilo, ale fúkal studený vietor. Práve ten im prekáža v práci. Je to pre človeka dvojnásobná škoda  - stromy ostanú neopelené a včielky dorobia málo jarného medu. 

Niekoľko rozkvitnutých jabloní som si odfotografovala. Viem, že viacerí naši dedinčania by mi vyčítali, že fotím samé stariny, ale mne sa práve tie páčia najviac. Sľubujem, že niekedy vymením stariny za nové stavby.
























Krásny je aj dnešný pohľad na Choč. Vrchol je biely od čerstvého snehu. Včera ho bolo viac. Myslela som, že slniečko ho dnes zlikviduje, ale nestačilo na to:


Včera večer som pokročila  trocha aj s mojou výšivkou:






Prajem vám pekné jarné dni a nezabudnite opäť kliknúť na môj blog, potešíte ma!
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára