piatok 16. mája 2014

Panama

Včera večer som s elánom začala pracovať na novom obrázku. Vybrala som si bielu panamu. Na tom by nič nebolo zaujímavé. Panamu som kúpila pred  asi 30-timi rokmi. Zaujímavé je, že je redšie tkaná ako tá dnes vyrábaná. No a videla som to už po pár vyšitých písmenkách. Výšivka sa mi zdala moc riedka, nevzhľadná.

Na zvyšku novej panamy som vyšila aspoň A, i keď s chybou, to vôbec neprekáža. A je očividné, že mi je škoda pokračovať, lepšie je skončiť skôr. Dnes som zo školy išla rovno do obchodu po novú a večer môžem opäť začať. Bude však aj hokej, takže toho moc nespravím!

včerajší začiatok a aj koniec

stará panama, škoda, lebo jej je dosť veľa

porovnávanie


dnešný nákup

príprava na písanie blogu

časť potrebných bavlniek je už pripravená, len pracovať...

Teraz som dobrý pasívny športovec, pretože súčasne sledujem hokejový zápas Švédsko - Taliansko a Giro d Italia. To sú športy, ktoré mám rada. A venujem sa pritom aj môjmu blogu.

Všetkým prajem pekný víkend!  Ďakujem za návštevu a verím, že sa opäť vrátite!
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára