pondelok 19. mája 2014

Relax

Cesta do Martina, kde po tieto dva dni cestujem autom na maturitné skúšky, mi trvá necelú hodinu. Cesta je však tak plná áut, že je pre mňa šoférovanie dosť únavné. Takže dnes som si dopriala 2,5 hodinovú vychádzku do prírody. Konečne sa aj počasie umúdrilo po týždni intenzívnych dažďov. Zem je riadne nasiaknutá vodou, nestíhala už ani vsakovať a tak som mala pod nohami mokro. Na kopcoch dobre fúka vietor, určite to rýchlo obschne.

 Z vychádzky mám viac krásnych pohľadov:

kvitne chren
kvitne rasca
Boro v blate
kvitnú margarétky
pohľad na Rozsutec
kvitnú zvončeky
rozkvitnutý krík (neviem aký)



začiatok kosenia trávy

kvitne borovica



kvitnú lesné jahody

ťažké mračná

Bez kvietkov sa nerada vraciam. Dnes mám nádhernú kyticu:



klinček som dnes dostala od maturantiek






Nakoniec moja výšivka:






Nie je to zatiaľ zložité, ale je to náročné na trpezlivosť. Vypĺňanie je zdĺhavé a jednotvárne. Ale výsledok bude efektný. Teším sa na to!

Prajem všetkým pekné dni a hlavne pozitívne myslenie!
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára