streda 28. mája 2014

Šáločky od Miška, Ali a Maxíka

Môj najstarší syn, Miško, už ako vysokoškolský študent dokázal zarobiť viac, ako vtedy ja, stredoškolská učiteľka s 20-ročnou praxou! Doteraz mám kdesi odloženú jeho prvú výplatnú pásku. Pri dlhšom rozmýšľaní a hľadaní by som ju asi aj našla. 

Miško vedel, že so šáločkou, ako darčekom pre mňa, mi urobí vždy radosť. Na najbližšie vianoce som od neho dostala tieto:





Na ďalšie vianoce boli s ním vyberať aj Danka a Jurko:



Keď k nám prišlo prvý raz jeho dievča, Ali, dostala som od nej dvojfarebnú šáločku:






Už ako manželia mi podarovali tieto:







o štvrtú šálku som prišla, rozbili mi ju deti pri umývaní
a túto šáločku som dostala už od ich syna, môjho
drahého vnuka, Maxíka
sitko s ťažítkom, romantické, však?
tiež od Maxíka
aj šálka, aj konvička

pripravená na prácu


Prajem pekný večer! 
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára