piatok 23. mája 2014

Šikulky II

V našej škole sme skončili praktickú časť odbornej zložky maturitnej skúšky. Žiačky, včera aj jeden žiak, dokázali, že z nich budú odborníčky/ci: 


















































Tak ako, páči sa aj vám ich práca? Či mňa uchvátila len preto, že ich mám rada a som ich učiteľka? Dúfam, že nie! Našťastie ich posudzovali aj nezávislé osoby - predsedníčka predmetovej a predsedníčka školskej maturitnej komisie, ktoré sú z iných škôl, z iných miest. Tak sa zabezpečuje objektivita a regulárnosť maturít.

Včera som nič nerobila, oddychovala som a tak to bude zrejme aj dnes večer. Zajtra ma zas čaká minimálne 16 hodinová práca vo volebnej komisii. Nie že by to bola ťažká robota, ale je to vyčerpávajúce a strááášne dlhé. 

Prajem vám pekný víkend! Mojim žiakom želám veľa elánu do učenia sa počas akademického týždňa! 
Daniela


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára