pondelok 12. mája 2014

Staré povesti české

V sobotu som zachránila starú knihu. Bolo jej už súdené opustiť miesto na polici. Dostala ma svojim vekom a nádhernou väzbou. No a samozrejme obsahom. V mojich školských rokoch bola povinným čítaním. Nemám prehľad o čítaní dnešných detí, ale podľa toho, čo počuť od našich žiakov, nečítajú nič. Česť pár výnimkám!

Moje zoznámenie s českými povesťami bolo pred 50-timi rokmi a tak si ich s radosťou cez letné prázdniny zopakujem. 




























Pri hokeji našich chlapcov mi je ťažko preťažko. Najskôr to vždy vyzerá sľubne a potom je to hanba ako delo! Aj teraz vidím prehru s "papierovo slabšími"! 

A tak budem asi radšej len vyšívať. Vyšívanie ma upokojí aj dnes večer:




Ďakujem za návštevu!
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára