piatok 6. júna 2014

Rezance s tvarohom

Dnes som mala na varenia obeda málo času. Preto som musela vymyslieť niečo nenáročné na dobu prípravy. V mrazničke som mala ešte výborný domáci tvaroch. Dostala som ho od kamarátky Marky. Večer som ho vytiahla, nech sa rozmrazí. Uvarila som rezance s tvarohom:


rezance, tvaroh, slanina

slaninka je výrobok môjho manžela, nevyrovná sa jej nijaká iná

pražená slanina

rezance sa uvaria v slanej vode, zmiešajú sa s tvarohom a
s rozpraženou slaninkou

obed rýchly, ale chutný,
dobrú chuť!

Dnes neukážem moju výšivku, pretože mi nič nepribudlo. Tak aspoň krásna ruža od žiačok:



Majte sa všetci dobre, užite si piatkové poobedie! To mám ja veľmi rada a ani neviem prečo. Zostalo mi to asi od čias, keď som mala doma naše deti. Vtedy som piatky venovala iba im a bolo nám moc fajn. Dnes, bez detí, sú v podstate všetky moje poobedia a večery  rovnaké. 
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára