pondelok 23. júna 2014

Šikulky III

Keď máme v škole záverečné skúšky, viem, že sa nezadržateľne blíži koniec školského roka. Všetci sa tešíme na letné prázdniny. Žiaci si myslia, že len oni, ale nie, radosť z blížiaceho sa oddychu máme aj my, učitelia.  Dnes bol pre našich tretiakov významný deň - mali praktickú časť záverečnej skúšky. Ukázali, aké zručnosti nadobudli za tri roky štúdia. Ja bývam, ako učiteľka odborného predmetu materiály, členkou skúšobnej komisie pre učebný odbor kaderník. 

Aj dnes som si so sebou nezabudla zobrať fotoaparát. Urobila som malú fotodokumentáciu, no a opäť sa chválim:


































Modelky boli nádherné, už len vystrojiť nejakú tú svadbu! Zabudla som, dnes sa svadby nenosia. Ak sa predsa len rozhodnete pre tento akt, ktorý zatiaľ žiadny iný zväzok nepredčil, viete, kde sa máte ísť upraviť!

Dnes stále nič z mojej ručnej práce neuvidíte, nemôžem byť predsa činná na všetkých poliach! Či to je len výhovorka? Ale sľubujem, že dnes večer už lenivosť odložím!

Ďakujem za návštevu, teším sa na vás aj zajtra! Tak nezabudnite!
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára