streda 11. júna 2014

U Evky

Tu si môžete pozrieť, čo som vyšila kolegyni Evke. Bol to v podstate obrázok na tému z núdze. Vôbec som nevedela o jej spôsobe bývania, ani o jej záľubách. O to viac ma potešilo, keď mi včera Evka dala dve fotografie, na ktorých vidno darovaný obrázok.

V čase, keď ho dostala, spomínala, že idú robiť niečo s kuchyňou, maľovať a kde-čo vylepšiť. Neviem to porovnať s tým, čo bolo, ale to, ako má jedáleň urobenú teraz, sa mi veľmi páči. Je to v mojom štýle. Vidno, že majú vzťah ku krásnym veciam, ktoré dýchajú históriou. Veď pozrite:




Už mám vysadenú aj mätu. Na druhý deň ráno ma prekvapil môj manžel. Spravil to za mňa. Vyšla som na dvor a mäta bola už zasadená. Vedľa šalvie:


šalvia kvitne

dúfam, že sa rozrastie

V týchto horúcich dňoch ani nevyšívam. Keď prídem zo školy, som totálne vyčerpaná. Na víkend predpovedajú ochladenie. Dúfam, že sa predpoveď splní a ja sa opäť chytím mojej výšivky. 

Šetrite sa, prežite v zdraví extrémy počasia! A nezabudnite opäť nazrieť na môj blog!
Daniela 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára