nedeľa 27. júla 2014

Dvojdomček

Moja práca sa schyľuje ku koncu. Plán plním, každý deň mi pribúda jeden cupcake:




Pustila som sa aj do zmenšovania mojich čakateliek - kôpky s vyšitými obrázkami. Začala som tými najmenšími. Nie som celkom spokojná, pretože pri škrobení mi opäť trošku pustila ružová farba. Našťastie to moc nevidno. Manžel sa mi smeje, že to vidím iba ja. Presušiť som ich dala von:

vysušiť ich treba málo, aby sa dobre žehlili,
ale aby sa zas škrob nechytal na žehličku

už vyžehlené

naškrobené a vyžehlené sú ako list

Môj manžel tiež dnes nezaháľal. Hneď zavčas rána sa pustil do natierania nového dvojdomčeka - včelnicový dvoják na rámikovú mieru Čechoslovák. Teda domčeka pre dve rodinky včiel. Urobil ho sám, dokonca aj dosky naň si musel pripraviť sám. O tom som už písala v príspevku V dielni.














spodná doska nie je natretá, vidno to



Domček natieral voskom rozpusteným v jedlom oleji. Je to ekologický náter, ktorý včielkam neškodí. Po práci si posedel na stoličke v chládku a sledoval svoje kamarátky. Je to jeho najobľúbenejšia činnosť. Kto to pozná, vie, že pozorovanie včielok pri letoch za nektárom letných lúčnych kvietkov je upokojujúce. Je to výborný liek na stres a depresiu. Občas si tam posedím aj ja. 






Napriek tomu, že celé poobedie hrmelo, búrka k nám neprišla. Prežili sme spolu s našimi dvojičkami peknú nedeľu. Zajtra odchádza Danka a v stredu už aj Jurko. Zas ostaneme s manželom len dvaja. 

A Peter Sagan tam je! Zas sa musí spoľahnúť na cudzí vláčik. Bože, daj mu šťastia! 800m! A už nie je šanca! Kittel to má! Tour de France 2014 je už história. Čo budem sledovať od zajtra?

Ďakujem za návštevu a čakám vás opäť!
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára