piatok 25. júla 2014

Ľubovník bodkovaný

Čo deň, to jeden cupcake:



Dnes poobede som sa pustila do ďalšieho. Zbytočne, musela som párať. Posunula som ho o dva krížiky doprava. Kedysi by som dobre zúrila. Dnes, rokmi skúšaná, páram s pokojom Angličana. 

rozstrihané krížiky
už vypárané

Dnes mal Sagan smolu. Našťastie, hromadný pád prežil bez úrazu. Po skončení etapy som sa vybrala do prírody. Konečne bolo poobedie bez dažďa. Doniesla som si kytičku do vázy a kyticu ľubovníka bodkovaného na sušenie. U nás sa táto bylinka volá strezálka. Zbierala ju aj moja maminka. Ja ju zbieram pre našu dcéru Danku. Čaj z nej pije po dlhom učení sa. Pomáha lepšie zaspať, znižuje stres a pomáha pri depresiách.  Či to je pravda, neviem. 





toto je tiež bylinka dobrá na čaj, o nej nabudúce
Ďakujem vám za návštevu a príďte zas!
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára