streda 23. júla 2014

Posedenie pri káve a zmrzline

V prvom rade chcem privítať moju novú následníčku - Kaye. Potešilo ma, že aj v Austrálii sa našla moja čitateľka. Kaye, vítam vás na mojom blogu!


Ďalší sladký cupcake je na svete:





Horšie to bude dnes. Neviem, či zvládnem vyšívať do polnoci. Som mimoriadne ospalá. Počas prázdnin som si akosi navykla na poobednú hodinkovú siestu. Dnes som ju nemala. Boli sme s Majkou 1 (vyšívala som pre ňu TU a TU a TU a TU ) na návšteve pri Soni (vyšívala som pre ňu TU a TU ). 

Viete si predstaviť situáciu, keď sa stretnú tri dobré kamarátky a kolegyne? Soňa zo zdravotných dôvodov musela zanechať svoje povolanie. Aby každá vypovedala všetko, čo má nové, na to treba času a času! Keď sa lúčime, sľubujeme si, že sa musíme stretávať častejšie. No nikdy to nedodržíme. Nemohol by mať deň viac hodín? Kto to zariadi, má Nobelovu cenu istú!

vyberala som kvietky pre Soňu

vybrala som svetlo ružové
Majka a Soňa
tento chudák bol túlavý, zachránila ho Soňa, už je člen rodiny


Cestou od Soni sme sa na chvíľku zastavili v Oravskom Podzámku. Škoda, že začalo pršať. Nemali sme ani dáždnik, takže prechádzka nebola. Ale pár foto mám:






Ďakujem za krásne komentáre! Moc ma potešili. A teším sa na ďalšie!
Daniela

4 komentáre:

  1. Lovely images Daniela! Your cupcakes are looking so lovely!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nice progress on your cupcakes. They look just as delicate as they taste, lol.
    Great pictures from your visit with Sonya:

    OdpovedaťOdstrániť