nedeľa 20. júla 2014

Sušenie levandule

Bicykel mám hotový. Chýbajú mu špajchne (ako to je spisovne?). Na predlohe sú, ale veru nevyzerajú dobre. Ja by som to lepšie neurobila. Po dohode s Maxíkom (vnukom) ostal teda bicykel bez nich. 




Už je najvyšší čas, aby som s touto kôpkou niečo robila!
Levanduľa mi kvitne druhý rok. Kúpil a zasadil mi ju Maxík. Aj preto ju mám veľmi rada. Vlani som si z nej nasušila kytičku. Mám ju doteraz zavesenú na okne. Tam sa aj sušila. Myslím, že preto sa mi z nej vytratila pekná modrá farba. Preto som ju dnes dala sušiť na najtmavšie miesto v byte. Dúfam, že ak nebude mať pri sušení svetlo, zachová si svoju farbu. Uvidím!










Dnes máme aj na Orave tropický deň. Dokonca aj ja, zimomravec, som zavrela okná, aby mi dnu neprúdil teplý vzduch. Ovocie a zeleninu nezaváram, ale keby sa dalo, toto teplo by som zavarila. V zime by sa mi zišlo. Manžel trénuje celé leto pri dreve, aby som mu v zime nezamrzla! 

nie je to síce rekord, ale aj tak dosť (chládok zaistený)
Môj manžel dnes vytočil med z jedného úľa. Jeho predpoklad, že tam bude medu málo, sa splnil. Naplnil aspoň jednu 5 kg fľašu. Podaroval ju svojmu synovcovi, Oňovi. Má to za ochotu pomôcť vždy, keď potrebujeme. Naposledy to bolo práve pri pílení a dovoze dreva z lesa. Bez neho by bol manžel bezradný. Máme síce troch dospelých synov, ale práca v lese im nejde. Hold, každý je na niečo iné! Nesťažujeme sa, synovia nám pomáhajú v inom. Ich pomoc je pre nás nezanedbateľná, ba veľmi významná.

sitko ostalo pri kamarátovi Dušanovi,
včera u neho vytáčali, ale na cedenie sa predsa niečo našlo 


Som rada, že aj v nedeľu mi venujete chvíľu svojho času. Ďakujem!
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára