štvrtok 24. júla 2014

V dielni

Dnes opäť vítam novú následníčku. Je ňou Brigitte. Brigitte, vitajte na mojom blogu! Potešili ste ma aj pekným komentárom. Ďakujem!

Včera som sa necítila celkom v pohode. Nesplnila som ani denný plán. Nevadí! O nič nejde. Mám na to ešte týždeň. 




Môj manžel druhý deň pracuje v svojej dielni. Pôvodne si objednal v stolárskej firme dosky - tatranský profil. Prvá firma mu odmietla dodať malé množstvo (10 m štvorcových). Druhá firma mu sľúbila dodať požadované množstvo do konca týždňa. Nestalo sa! Objednávku zrušil a šťastie skúsil v tretej firme. Sľúbili mu dosky dodať do dvoch dní. Po dvoch dňoch na jeho telefonát dostal ďalší sľub - do konca týždňa. V piatok tam telefonoval s tým, že mu povedia presný čas dodania. Myslíte, že tak bolo? Veruže nie! Vraj to nie je také jednoduché! Dosky treba sušiť...... To nevedeli pri prvom telefonáte? Takému "podnikaniu" nerozumiem. Manžel zrušil aj túto objednávku. Tri firmy a dosiek niet! Nezostalo mu nič, len sa dať do práce na svojich malých "kutilských" strojoch. Čo si neurobíš sám, nemáš!











Ďakujem za návštevu! Dúfam, že sa vrátite.
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára