sobota 16. augusta 2014

Dve vychádzky = dve kytičky

Včera večer som nevyšívala. Celý večer som si prezerala moje obľúbené blogy a pinterest. Tomu sa dokážem venovať so záujmom celé hodiny. Viem, že moja práca bude hotová za pár hodín. Maxík si bude môcť darček zobrať domov. Takže deň -dva leňošenia mi chýbať nebudú. 

Deň sme strávili bez syna a manžela. Obidvaja išli hneď ráno na heli - stretnutie. Konalo sa neďaleko Považskej Bystrice, v obci Plevník. Prišli až večer. Stretnutie sa vydarilo nad očakávania. Dokonca aj počasie im prialo.

S Maxíkom sme boli na vychádzke v prírode predobedom a aj poobede. Samozrejme sme prešli rôzne časti nášho chotára. Som rada, že aj Maxíkovi sa u nás veľmi páči. Z prvej prechádzky sme si doniesli malú kytičku do kuchyne:




Po obede sme si trocha oddýchli pri čítaní kníh. Maxík číta iba v nemčine. Teda nemôžeme čítať spolu. Nerozumiem. Takže každý z nás si číta svoje. 

Z druhej prechádzky sme si doniesli opäť bylinky - dobrú myseľ. Ak ich nájdeme ešte nabudúce, bude môcť manžel zas celú zimu variť voňavý čajík.  


Doniesli sme si aj kyticu. Kyticu z konárov trnky a niečoho, čo nepoznám. Na internete som si podľa obrázka našla, že by mohlo ísť o kalinu obecnú. No, veď na tom vôbec nezáleží. Kytica je nádherná a v starej kanve na mlieko jej to moc pristane :








Po prechádzke sme si s Maxíkom posedeli vo včelárni pri šálke kávy. Jasné, že on má len náhradu kávy:




Potom sme trocha poupratovali, umyli riady a vysávali. Tak, ako sa patrí v sobotu. I keď ja tento zvyk nepraktizujem. Upratujem, keď mám chuť a čas. Môže to byť v ktorýkoľvek deň i hodinu. 

Večer prišli chlapi zo stretnutia. Mám z neho aj pár fotografií. Tak aspoň niečo:



Ale mám aj dva úžasné zábery spravené v Nemecku. Tak sa mi moc páčia, že ich rada aj zverejním:




Píšem o obyčajnom dni. Pre mňa však znamená príliš veľa, aby sa aj mne zdal len obyčajným. Dní, ktoré trávim v roku s mojim vnukom, je málo. Bývajú to len 2-3 týždne v auguste. Dúfam, že každá stará mama ma pochopí.

Ďakujem za návštevu môjho blogu a teším sa na vás aj zajtra!
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára