nedeľa 24. augusta 2014

Nové nožničky

Dnešné počasie bolo presne podľa predpovede, zamračené a daždivé. Ako stvorené pre leňošenie. Takže nemám nič zaujímavé. 

Moja výšivka včera večer podrástla. Musím povedať, že sa mi dobre vyšíva a teší ma. Proste, bola to dobrá voľba. Budem mať krásny obrázok. Plánujem ho totiž pre seba.





Už dlhšiu dobu som mala túžbu vlastniť krásne nožničky. Nieže by sme doma mali nedostatok nožníc. Máme ich niekoľko a jedny mám dokonca aj po mojej maminke. Odvtedy, ako som opäť začala vyšívať (čo je práve rok) a sledovať blogy o vyšívaní, želala som si vlastniť nejaké krajšie, špeciálnejšie. Na pintereste ich je možné vidieť nepreberné množstvo. 

Počas môjho pobytu pri synovi Miškovi v Mníchove som si nožničky kúpila. Aj napriek ich pomerne vysokej cene (na moje finančné pomery). Peniaze na nákupy mi však dal Miško. A teraz veru kúpu vôbec neľutujem. Moja radosť z nich mi za tú cenu stojí. Na starosť som pochopila, že radosť si musím robiť sama sebe, lebo sama najlepšie viem, čo mi ju urobí. Viem, že nikoho z mojich štyroch detí by nenapadlo kúpiť mi nožničky.  Môjho manžela už vôbec nie!

Nové nožničky som si kúpila rovno dvoje. Obidvoje sú pre mňa dôležité. Malé mám na páranie a väčšie na strihanie.  




značka založená v roku 1970 

takto ich mám po ruke pri práci
takto pracujem takmer každý večer, okuliare mám po mojom svokrovi,
moje okuliare mi na vyšívanie nestačia, slúžia mi iba na čítanie

Páčia sa aj vám?

Ďakujem, že aj v nedeľu ste si našli chvíľku pre môj blog!
Daniela

4 komentáre:

  1. Scissors are so lovely Daniela! I am using the same scissors - the small one!
    New start looks so elegant as it is! I seems so interesting too! I look forward to seeing its progress really!
    Hugs

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I am so glad that you wait for the continuation! I'm trying!

      Odstrániť
  2. Hello Daniela

    Your stitching is looking lovely and very pretty scissors too.
    Wishing you a happy week (:

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede

    1. Annie, thank you for your beautiful words! Also, I wish you joy and success :))

      Odstrániť