piatok 1. augusta 2014

Polovica čakateliek zarámovaná

Dnes som si bola pri sklenárovi po ďalšie hotové obrázky. Záverečné práce - škrobenie a žehlenie - neznášam. Preto som urobila najskôr len polovicu z mojich čakateliek. Ujo sklár sa potešil. Už si myslel, že som prestala vyšívať. Domčeky mi zarámoval za 24 hodín. Chcela som jeden zobrať včera na návštevu ako darček. Ostatné mi urobil za tri dni. Je však ochotný a ak potrebujem, urobí mi to aj skôr. 

Takže sa pozrite na už známe obrázky v novom a krásnom "rúchu":












Kedy príde na rad druhá polovica, neviem. Nebude to rýchlo. Zajtra večer cestujem do Mníchova. Veľmi sa teším. Neteším sa však na 11 hodín v autobuse. Našťastie to je v noci. Denná horúčava v autobuse je totálny horor.

Dnes som na večeru spracovala druhú cuketu od Zdenky. Už som písala o podobnom recepte. Vo februári som placky experimentálne robila so stokovým zelerom. S cuketou som placky robila už viackrát. Postup je rovnaký, môžete len kliknúť  TU.  Dnes sme mali k plackám domáci kefír. O kefíry si prečítajte TU.



Ďakujem vám všetkým za návštevu a teším sa na vás opäť!
Daniela

2 komentáre: