streda 1. októbra 2014

Tekvičky

Vítam na blogu novú moju následníčku - Ivanku z Prahy! Ja jej blog sledujem už dlhšie. Ivanka organizuje v Prahe stretnutia dám a pánov (áno, aj pánov!), zanietených  vyšívaním. A to ja teda "čumím" na ich úchvatné diela! Kliknite, neobanujete! 

Mne, bohužiaľ, pribúda toho na novej práci len málo. Počas predchádzajúcich dní som bola viac von, užívala som si lúče babieho leta. Dnes už prší, ale aj tak sa nemám k činu :-))

Vyhováram sa na viac hodín v tomto týždni v škole. Prichádzam domov trocha neskôr a cítim sa nejaká unavená.  Máme dvojtýždňový rozvrh a ten môj je nerovnomerný.  Jeden týždeň mám toho veľa a druhý podstatne menej. Budem na budúci týždeň produktívnejšia? Uvidím!

Môj nový obrázok má viac jazykových alternatív. Zatiaľ som vyšívala v angličtine. Tentoraz som si vybrala nemčinu. Žeby kvôli synovi a vnukovi (žijú v Mníchove)?

Takže sa pozrite:

Za minulé dni som si na prechádzke dedinou odfotila aj pár krásnych symbolov jesene - tekvičky:









Potešili ste ma vašou návštevou a verte, že vás čakám aj zajtra!
Daniela

6 komentárov:

  1. I am looking forward to see what beauty will be coming!
    German writing is also interesting :))

    Pumpkins look lovely ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nurdan, thank you:-)
      It will be beautiful,and efforts should be to, me now is not.

      Odstrániť
  2. Ten novy obrazok je krasny uz teraz :) Snad sa nam slniecko vrati podla predpovedi to tak vyzera, ci vsak naozaj neviem :) Zajtra uz je stvrtok (mne to teda leti...) a potom piatok, bude viac casu na oddych... Nech Vam to zajtra rychlo ubehne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veruže to letííííí, nielen tebe.
      A stále ste neprišli!

      Odstrániť
  3. Love your array of various pumpkins :)
    Stitching is coming along beautifully!

    OdpovedaťOdstrániť