nedeľa 26. apríla 2015

Magnólia

Pri písaní včerajšieho príspevku som vôbec nepredpokladala, že Nurdan bude čítať moje slová. Akoby cítila, že jej venujem pár slov vďaky, náhodne sa na môj blog dostala. Veľmi ma to potešilo! Zas ma dokázala milo prekvapiť :-)))

A čo moje nové vyšívanie? V komentároch som si prečítala, aby som si oddýchla. A to som si veru oddýchla - včera a dnes. Len mysľou sa mi preháňajú obrázky z môjho iPadu. Mám ich tam vyše 2700 :-)))

Aj vyšívacích plánov mám neúrekom. Sú medzi nimi darčeky pre mojich blízkych ľudí, ale veľa toho mám na mysli aj pre seba. A neviem, čo skôr :-)))

A viete, čo vyhráva? Niečo na vankúš, ktorý nechal doma náš syn Maťko. Dva roky ležal na polici v skrini, stále som si myslela, že si ho odnesie. Neodniesol a teda ostáva mne. Ušijem si naň obliečku s výšivkou. Vankúš ma väčšie rozmery,  teda vyberám niečo dlhšie, ako širšie. Tak držte prsty, nech vyberiem správne :-)


Včera som si v Istebnom odfotila kvitnúce magnólie. Veľmi sa mi tieto stromy páčia, ani neviem, prečo som si už dávno jednu nekúpila. Ale veď viem - mne by aj tak vyhynula :-(((


biela je v plnom kvete
táto bude úplne rozkvitnutá o pár dní





Nech sa vám darí!
Daniela

14 komentárov:

  1. Magnolie jsou krásné, už mám také jednu malou před domem, letos má jen dva květy, ale roste :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Betka, držím prsty, nech sa jej darí a dobre rastie, aby si z nej mala rýchlo radosť!

      Odstrániť
  2. Danka, magnólie zvyknú aj namrznúť, myslím kvety. Keď ich chytí nečakaný mráz, tak je po kvetoch. Ale ako vidím, aj u vás hore, na severe , sa im darí. Som si myslela, že to je skôr strom do južnejších oblastí, ale som sa mýlila. Pekný týždeň prajem. Dana :):)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi to je to globálne otepľovanie :-)))
      Tá staroružová má už vyše 30 rokov, párkrát sa stalo, že trocha primrzla, ale vždy sa z toho vystrábila.
      Maj sa dobre a užívaj slniečko, zdá sa, že už zájde a bude pršať -(((

      Odstrániť
  3. Pred chvíľočkou som písala jednej blogerke komentár, tiež o magnólii. Chcela by som ju niekedy mať vo svojej záhrade, no ešte nemám ani záhradu ;-)). Sú nádherné, bielu som ešte nevidela. Teším sa na ďalšiu tvorbu z Tvojej dielne a samozrejme, že budem držať prsty.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Drahá Emily, ja by som ju aj mala kde mať, záhrada je, ale netrúfam si na ňu, mne nič nechce rásť :-(((
      Biela magnólia je s menšími kvetmi, ale zdá sa, že hustejšími.
      Začala som už niečo nové, dúfam, že to bude také pekné, ako v mojom iPade :-)

      Odstrániť
  4. Beautiful flowers!! It's wonderful how nature creates its own patterns and colors .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yes, nature is the best wizarding:-)))
      Everything created is perfect!

      Odstrániť
  5. Krasne su...u nas dole uz koncia a u Vas hore zacinaju...nadhera :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Katka, kedysi to s ich pestovaním na Orave bolo zložité, ale teraz sa jej aj tu darí.

      Odstrániť
  6. I love magnolia trees but they are rare up here because the temperatures are sometimes still very low in the spring.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yes, they are sensitive to cold. We are now warmer, global warming:-)))

      Odstrániť
  7. Krásne magnólie, jeden veľký kvet. Má magnólie je stále malá, ale pekné kvety. Pozdravy Dora

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Szanowny Dora, dziękuję za miłe słowa!
      Twój rok magnolii będzie większy:-)))
      W zimie Uważaj, aby nie zamrażać!

      Odstrániť