streda 8. apríla 2015

Maličkosti pre radosť :-)

Dnes zistíte, aký domček vyšívam:



Hneď ráno som sa potešila. Pozriem von oknom a konečne nenapadol nový sneh. Ba dokonca prší. Dážď to bol len slabý, ale aj taký si dokáže poradiť so snehom. Pomôže mu k rýchlemu topeniu a zmiznutiu. Tak vidíte, z čoho sa viem potešiť, čo mi urobí radosť :-)))

Druhú radosť mi spravila v škole naša šéfka. V stredu mám na rozvrhu len tri hodiny a domov môžem ísť už o 10:30 h.. To si viete predstaviť, ako mám tento deň rada! A to školu milujem. Na dnešný deň sme mali pôvodne naplánované posedenie pri príležitosti Dňa učiteľov (28. marec). No a to by som o svoj krátky deň prišla. Ráno som sa dozvedela, že posedenie sa prekladá na zajtra. S radosťou som išla domov. Stále sa domov teším. Nech som kdekoľvek, ťahá ma to domov. Kedysi som hovorila, že sa domov ponáhľam kvôli deťom, teraz hovorím, že kvôli manželovi :-)

Poobede vyšlo slniečko. No, neraduj sa človeče! Išla som na prechádzku s fotoaparátom v ruke. V priebehu jedného dňa je očividné, že snehu riadne ubudlo:


Radosť mi spravilo aj pár kvietkov:



A ešte jedna radosť. Včera bol mesiac odvtedy, ako som si kúpila azalku. Dennodenne jej dám trocha vody a ona sa mi odmeňuje svojimi krásnymi kvetmi:



Teraz mám radosť z vašich komentárov a teším sa na večerné vyšívanie. Mám radosť zo života :-)))

Nech sa vám darí!
Daniela

21 komentárov:

  1. Ta azalka je nádherná. Já mám v zahradě venkovní, ale nějak se jí nedaří.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem, čo s ňou urobiť po odkvitnutí. Myslela som si, že na leto by mohla ísť von a na zimu zas dnu. Musím si to naštudovať :-)

      Odstrániť
  2. Krasne fotky a azalka je nadherna :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti Katie, ale vo fotografovaní by som sa chcela zlepšiť :-)

      Odstrániť
  3. Áno, Dani. Môžeš ju letniť, len nie na priame slnko, ale skôr do chládočku.
    Snehu vám teda ubudlo riadne.
    Maj sa krásne a nech ťa dobrá nálada neopúšťa. :) Dana :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti za radu, ušetrila si mi čas, nemusím študovať :-)
      A myslíš si, že v zime mi zas vypučí a zakvitne?
      Predstav si, že dnes sú snehu len malé fliačky.
      Vieš, ja si myslím, že náladu si na Veľa percent robíme my :-)

      Odstrániť
    2. No, ja som ju mala asi 5 rokov. A z času na čas zakvitla, nie však tak bohato ako na začiatku. Neviem, Dani, či sa ti bude dariť ju pestovať. Nie priame slnko, nie suchý vzduch, má rada skôr chlad a vlhší vzduch. Veď skús, držím ti place. Pá. Dana

      Odstrániť
    3. Takt ti Danka poviem, že sa vzdám a pestovať ju nebudem, pre mňa to bude zložité :-)))
      Ale v lete bude na dvore, to hádam vydrží :-)

      Odstrániť
    4. Danka, no veď uvidíš. Hlavne aby ti nevyschla. Oni to sadia do takej rašeliny a to zvykne voda rýchlo stiecť, ani poriadne nenasiakne. Musíš mať misku pod ňou, aby si tú vodu mohla naspäť vsiaknuť potom. Ahoj. Dana

      Odstrániť
  4. Krásný a pozitivní článek. Radost ze života z něj přímo čiší.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oj, Amelie, to som rada, že to tak pozitívne znie, lebo dnes je svet presýtený negatívnymi vecami.
      Maj sa aj ty dobre!!!

      Odstrániť
  5. Dani ... toľko radosti si dala do dnešného príspevku ... :) A to je dobre ... človek sa má tešiť z maličkostí, z krásy všedného dňa ... Azalka ti kvitne prekrásne ... určite cíti tvoju lásku ... :)
    pozdravujem ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti a myslím si, že aj ty si z tých, čo sa vedia tešiť z maličkostí. Aspoň to vidím a cítim z tvojho blogu. Veď preto sa vždy poteším novému tvojmu príspevku.

      Odstrániť
  6. Your spring is fighting! :) I see daffodils so the warm is soon to follow.

    Cupcake Cottage is looking delicious. Perhaps they live on Lollipop Lane?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yes, my Rosey, feel throughout the spring, two days can change everything:-)))
      It lollipops country:-)

      Odstrániť
  7. Taký pozitívny článoček. Aj mňa potešil ráno ten dáždik. Snehu ubudlo a Jar sa už konečne hlási. Azalka je nádherná, škoda, že som si ju nekúpila. A tie tulipány ešte žijú. Predstav si ako dlho. Vidno, že boli darované z lásky. Pá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je krásne, keď aj dážď nás vie potešiť :-)))
      To som z tulipánov teda paf, to som nemyslela, že ešte žijú.

      Odstrániť
  8. Die Azalee blüht herrlich ! Bei mir geht sie immer kaputt ;))
    Das Cupcake Cottage wird immer schöner !! Sind das Lollies an den Seiten? Ich dachte es sind Blmen :((
    Liebe Grüße
    Marion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diese sind nicht Blumen, sie sind Lutscher:-)))
      Im Sommer werde ich unter Einem Baum Azalea, hoffe, es dauert.

      Odstrániť
  9. Wow, your azalea has really been blooming!!! I have one in my garden I have planted years ago and it doesn't seem to be too happy :(
    Great progress on the stitching project :)

    OdpovedaťOdstrániť