pondelok 19. októbra 2015

Len tak...

Dnes som prišla zo školy neskoro a unavená tak, že na dve hodiny som poctivo zaspala. Našťastie, naša domácnosť to znesie, netreba variť, prať, upratovať, ani sa venovať deťom. Stále, ani po rokoch, som si na to nezvykla tak, aby som si to neuvedomovala takmer deň čo deň. Ale páči sa mi to :-)))

Krížiky som si neodpustila, aspoň trocha mi pribudlo:




Na spestrenie a potešenie očí to bude dnes len niekoľko kvetov odfotených v HP:


















Nech sa vám darí!
Daniela

9 komentárov:

  1. Danielko, výšivka bude opět velká, koukám...pěkné kytičky si nafotila... ta čtvrtá se mi líbí nejvíc ....co to je HP ?
    Tak zítra odpoledne si zase odpočiň .... tělo si řekne co chce.
    Ještě ke včerejšku takový citát od J.Wericha - Lidské štěstí, to je taková šňůrka, na kterou navlékáme malé korálky, taková malá štěstí - čím jsou drobnější a čím je jich víc, tím je to jejich štěstí větší.
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Grandi progressi
    Bellissime foto fantastici colori.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Daniela, obdivujem Tvoju vytrvalosť. Výšivka je krásna.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Konečne sa mi zobrazil komentár, inak už dosť dlho sa mi nedarí vložiť na môj blog obrázky, ani komentovať Vaše príspevky, až dnes.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Beautiful flowers and of course stitching too.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jane Seymour looks lovely, Daniela--and thank you for the pretty flower photos!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Liebe Daniela,
    Deine Lady Jane ist dir sehr schön gelungen, eine sehr elegante Dame.
    Liebe Grüße Sandra

    OdpovedaťOdstrániť