pondelok 9. novembra 2015

Biela fialka

Po dlhom čase pozerám film v TV. Videla som ho už dvakrát, ale môžem aj tretí. To si nezaslúži odo mňa hocičo :-)))

A čo to je? Púštny kvet!

Takže, ďakujem všetkým mojim bloger priateľkám za krásne komentáre! Veľmi sa teším každému z nich, ale dnes vám neodpoviem jednotlivo, musím čítať titulky :-)))

Poobede som vyšila bielu čipku a kúsok sukne:




Od mojej kolegyne a dobrej priateľky Sone som dostala bielu fialku. Ráno ma čakala v škole na mojom stole. Je to darček bez mimoriadneho dôvodu, len tak, z kamarátstva, a preto je to pre mňa tak cenné:









Nech sa vám darí!
Daniela

6 komentárov:

  1. Un fiore bellissimo e puro mi piace moltissimo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sì, splendidi fiori e più bel regalo da fidanzate!
      Buona giornata, cara Giovanna!
      Páá

      Odstrániť
  2. Danka ... pozorne sledujem všetky tvoje nové príspevky, aj keď nekomentujem ... Vždy večer netrpezlivo čakám na nový článok a fotky ... Okúzlili ma fotoreportáže z Liptovskej Tepličky a pohľady na Tatry a Štrbu sú prekrásne ...
    Výšivka ti pekne pribúda ... každá postavička má svoje čaro ... :)
    Máš pekné zákutie na okne ... Dami, pozdravujem na Oravu ... pa pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lauri, aj ja už teraz menej komentujem, i keď stále sledujem, dokonca aj odpovede občas nedávam, je to všetko dosť časovo náročné a keď mám v škole ťažšie dni, nestíham. Ale som veľmi rada, že som sa dala na blogovanie, lebo ma to udržiava v činnosti :-)
      Na okne mám jediné miesto, kde si to môžem takto meniť, u nás je ako v sklade nepotrebných vecí, ale pre mňa sú to vzácnosti :-)
      A ešte jedno - Prievidza sa stala najkrajším mestom, žiješ priamo tam?
      Páá

      Odstrániť
  3. Danielko, krásnou fialku jsi dostala ... takové pozornosti "jen tak" jsou milé ... okno se mi líbí jak máš vždycky nazdobené ... a teď se jdu podívat co to je za film, neznám ho ...
    Měj se krásně ... tady máme jaro - nezvykle teplo ... psali, že sv. Martin nepřijede na bílém koni (na sněhu), jak se říká, ale v kraťasech .............
    Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka, film je už starší, ale pekný. Neviem, či sa dá niekde stiahnuť, ale keď je starší, tak snáď aj áno. A možno keď sa zapozeráš, zistíš, že si si to videla alebo čítala.
      U nás je tiež teplo, až na rekordy, ani ráno nemrzne, ale dva dni teraz je takmer tma aj cez deň, tak je zamračené.
      Takže zajtra si užime Martina v kraťasoch :-)
      Pááá

      Odstrániť