utorok 22. decembra 2015

Pred prázdninami

Priateľky moje, ďakujem vám za záujem o môj blog a zanechané komentáre!!! Teraz som si dopriala hodinku na prezretie obľúbených blogov a napísanie pár riadkov. Z prečítaného som sa potešila, že nie som sama, čo tento týždeň nestíha odpovedať. Niekto má plné ruky práce a niekto musí bojovať s virózou. V mojej kuchyni to teraz rozvoniava, ale nie vianočným pečivom. O tom zajtra :-)

Posledný deň pred prázdninami sme mali v škole tvorivé dielne a krátky kultúrny program pripravený žiakmi. K tomu dievčatá uvarili ovocný punč a pripravili tousty. Veľa som toho neodfotila, lebo v tom frmole som mala aj ja povinnosti. 

šľaháme, šľaháme :-))

ale zdobenie perníčkov nevyšlo :-)
to je tak, keď sa toho ujmu chlapci!





pečenie vianočných oblátok

boli také skvelé, že sa ich viac na tanieri neudržalo :-)

posledná skúška pred vystúpením

Zajtra nám doma pribudne Danka. Veľmi sa teším, že aspoň 50% našich detí bude na Vianoce s nami. Na Miška a Maťka nám zostávajú moderné informačné technológie :-)

Nech sa vám darí!
Daniela

8 komentárov:

  1. Даниела, как здорово, что даже взрослые дети увлечены приготовлениями к празднику и получаю тот этого удовольствие! Обычно в этом возрасте к таким действиям они относятся с иронией.. Голубые колокольчики такие необычные!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Дорогой София, работает очень просто! Но постепенно мы узнаем их :-)))
      Жаль, что они не хотят, чтобы сфотографировать :-(
      Pááá

      Odstrániť
  2. Daniela, šťastné a spokojné Vianoce, veľa zdravia a rodinnej pohody s deťmi, čo budú doma i tými na diaľku :-)
    Teším sa na Tvoje nové výšivky i ďalšie príspevky. V.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vierka, ďakujem ti!
      Dnešná doba chce, aby boli deti svetobežníkmi :-)
      Želám ti veselé a láskou naplnené sviatky!
      Páá

      Odstrániť
  3. You are sick? I wish you a blessed Christmas.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fortunately, I'm not sick. I have to clean the house and napięciem cakes that were rich Christmas :-)))
      I wish you a beautiful and peaceful Christmas!
      Pááá

      Odstrániť
  4. Danielko, ve škole jste určitě měli krásný den ...
    Doma se mějte moc hezky pospolu ... přeju Vám všem spokojené vánoční svátky a hodně radosti navzájem ... ♥
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka, konečne som sa dnes dala do odpovedí :-)
      Mám už vyupratované, ale to ti poviem, dalo mi to zabrať. Mám ponaučenie - nenechávať a neodkladať si to na posledné dni.
      Dnes som si už s deťmi posedela pri čaji a stromčeku :-)
      Jarka, prajem ti krásne Vianoce!!!
      Pááá

      Odstrániť