sobota 5. decembra 2015

Šalát s mozzarellou

Včera neskoro večer som v Tv natrafila na celkom dobrý film. Štrikovanie nie je také náročné na sústredenie ako vyšívanie, tak som ho po dlhom čase aj pozerala. Urobila som ešte asi 5 cm, premeriavala, vymeriavala, no, a nakoniec som všetko vypárala :-)))

Bez mihnutia oka, bez zvýšeného tlaku krvi, či adrenalínu, začala som znovu, na 126 očiek. Takto sa skúša trpezlivosť!

dnes som doháňala včerajší deň :-)
a dala som aj niečo naviac!

Dnes vám ukážem môj jednoduchý šalát s mozzarellou. Hodí sa na večeru a mne vyhovuje, že je spravený raz-dva :

mozzarella, cheri paradajky, 2-3 lyžice bieleho jogurtu, bruschetta, 
nakrájať syr a paradajky, pridať jogurt a 2 malé lyžičky bruschetty,
pridala som ešte trocha soli, k tomu jeden tmavý rožok 

O bruschette som písala 26. augusta 2014, prečítajte si :-)

Nech sa vám darí!
Daniela

8 komentárov:

  1. Liebe Daniela,
    gerade habe ich gesehen das ich zu deinen letzten drei Posts gar keinen Kommentar geschrieben hatte. Entschuldige, es war nur so viel los die letzten Tage. Dein neu begonnenes Strickstück ist wieder sehr schön, ich mag Zopfmuster sehr gerne habe damit schon viele, viele Strickjacken genadelt. Auch die Farbe ist wunderbar, freue mich auf die Fortschritte.
    Wünsche dir einen erholsamen Sonntag
    Liebste Grüße aus dem sonnigen Deutschland
    Deine Sandra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Meine liebe Sandra, die Zeit ist kurz, in einem Krankenhaus arbeiten Sie und Sie sich Sorgen um die Kinder sind. Ich bin auch nicht schaffen alles :-(
      Danke für Ihren Besuch!
      Keine Notwendigkeit, jeden Tag zu schreiben :-)))
      Was auch immer können wir den Frieden des Advent genießen!
      Pááá

      Odstrániť
    2. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
  2. Очень красивое вязание! А сыр с помидорами - это очень вкусно!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko, ten pletený copánek je hezký, klasika, ale hezká ... takhle v klidu párat ... ale když nejde o život nejde o nic, to je fakt .... salátek věřím, že byl dobrý... já bruschetu objevila až nedávno a tak mi chutná, že si ji dávám i na chleba s máslem... teď jsem ji měla v ledovém salátu ... tak dobrou chuť ať budeš mít cokoli !! ...
    papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka, veď keby som mala párať kedysi, tak to radšej zahodím a skončím s tým. Neviem, či to je starobou, či len dlhoročným cvikom, ale teraz mi to nerobí nič :-)
      Aj ja si dávam trocha bruschety na maslový chlebík, veľmi mi to chutí, ale tak pár dní a zas mám na čas pokoj s ňou. Teraz ju jem už tretí deň, ale muž mi to moc nechce :-(((
      Sama idem celé to jedno balenie zjesť a ešte mám ďalšiu celú fľaštičku.
      Jarka, tak si si z tých vecičiek na váľande urobila vianočnú atmošku?
      Škoda, že nevidím :-(
      Jarka, prajem ti pekný nový týždeň!
      Pááá

      Odstrániť
  4. Danielko já jsem mistr v párání :o))))) a takové chutě mě ted dělat :o)))) Martina

    OdpovedaťOdstrániť