nedeľa 22. mája 2016

Loďou po Oravskej priehrade

Nevyšívam a neodpovedám na komentáre. Mám za sebou rušný deň. S chlapcami sme sa na obed vybrali na výlet. Bol by hriech presedieť taký krásny májový deň nečinne doma. 

Ísť sa previesť loďou na Oravskú priehradu bolo kedysi splnenie si povinnosti nás, Oravcov. Absolvovali sme to s Miškom a Maťkom a po rokoch ešte raz s Dankou a Jurkom. Po takmer dvadsiatich rokoch sme si to teda zopakovali aj s vnukom. 


















Ostrov umenia (O ňom zajtra) a v pozadí Babia hora
pohľad na Námestovo
Vtáčí ostrov

v pozadí Roháče





priehradný múr


Nech sa vám darí!
Daniela

8 komentárov:

  1. Danielko, moc krásný výlet ... máte tam nádherně ... Roháče, ptačí ostrov ... díky, že si nás vzala s sebou .....
    Mějte se všichni dobře. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Počasie nám praje a to je potom aj ten najobyčajnejší výlet krásny! Jarka a mne stačí, že mám deti aspoň na chvíľu doma a mám z toho hotové sviatky, rovno Vianoce :-)Mám síce úplne iný režim dňa, ale veď to potom zas dám do starých koľají :-)
      Maj sa fajn!
      Pááá

      Odstrániť
  2. Danielko, to je krásná krajina! A na té jedné fotce to vypadá jako u moře, vzadu hory, paráda, určitě jste si to užili všichni. Moc ti to přeji!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Libuška, celá Orava je krásna, ale človek si to začne plne uvedomovať až vo vyššom veku. V mladosti som to nevnímala a bola to pre mňa len nejaká zaostalá Orava. Teraz som videla na priehrade, že vlastne za mojich mladých rokov bola krásna a teraz zíva prázdnotou a ošarpanosťou. Možno sa to rozhodnem aj uverejniť, ale bolo by to s....e (škaredé slovo) do vlastného hniezda :-(((
      Maj sa fajn!
      Pááá

      Odstrániť
  3. Danka,
    krásne zábery, aj my sa tento rok na to chystáme s našim Kubkom :-)
    Pa, uži si rodinku!
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aďka, to určite choďte na loď, bude to krásny zážitok pre Kubka. Loď je síce kadekde, ale ten Vtáčí ostrov aj mňa zaujal.
      Pááá

      Odstrániť
  4. Danka, pripomenula si mi moju prvú a zároveň určite poslednú cestu loďou. Práve u vás na Oravskej priehrade som ju s úplne prevráteným žalúdkom celá zelená absolvovala pred viac ako 30 rokmi s manželom, vtedy ešte len priateľom...Nemala som z výletu nič, čakala som, kedy už budeme späť na pevnej zemi a to množstvo vody okolo mňa ma strašilo ešte dosť dlho :) Od vtedy žiadna plavba, ja čakám vždy na brehu keď niekde ideme kde sa dá plaviť...ahoj

    OdpovedaťOdstrániť