utorok 14. júna 2016

Len tak, ......... smutne

Zvieratká už vidieť aj z rubu:




V dome máme smutno. Dnes manžel vyhlásil, že so 100% pravdepodobnosťou sme prišli o nášho kocúra, ktorého sme volali Mačka. Jeho posledné foto urobil len nedávno Maxík:







Keď deti od nás odišli, všimli sme si, že naša Mačka je nesvoja, len drieme, nereaguje ani na Bora, dokonca prestala aj jesť. Zbehlo sa to rýchlo, iba zrazu ryšavec zmizol a nevracia sa. Skonštatovali sme, že sa odišiel niekde schovať a v pokoji skonať :-(((

Nie som milovníkom zvierat, ale dokážem vedľa nich žiť, pokiaľ sa o ne stará manžel. Kocúra som sa nikdy ani nedotkla. A predsa mi je za nim smutno. Pre oživenie som si našla starý príspevok o našich nerozlučných kamarátoch. Pozrite sa na nich aj vy, neobanujete!

Pred piatou som si k vyšívaniu urobila banchu. Náhodne som v TV objavila vysielanie cyklistiky Okolo Švajčiarska, von opäť po celkom príjemnom dni prišiel slabý dážď, v peci mi praskalo horiace drevo, ........ čo viac si priať? Oj, viem, že to pre väčšinu nie je to pravé, orechové! Mne však stačí málo :-)))







Nech sa vám darí!
Daniela


19 komentárov:

  1. Dani to mi je luto,kocurika,my sme takto pred rokom o prazdninach prisli o kocurika a o mesiac nato o vlciaka.smutne boli prazdniny.neboj,uz mu je dobre. Vysivka vypada byt nadherna,ako vsetky tvoje vysivky,mas doma turbo ihlu :-)?posli,potesi :-) :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bez neho je na dedine zle, lebo hneď sa nám budú po dvore prechádzať myši :-)
      Ale už muž začal hľadať niečo, to je jedno, či kocúrika, či mačičku :-)
      Moje ihly sú obyčky :-) len zadok dlho sedí :-)))
      Maj sa fajn!
      Pááá

      Odstrániť
  2. Dani to mi je luto,kocurika,my sme takto pred rokom o prazdninach prisli o kocurika a o mesiac nato o vlciaka.smutne boli prazdniny.neboj,uz mu je dobre. Vysivka vypada byt nadherna,ako vsetky tvoje vysivky,mas doma turbo ihlu :-)?posli,potesi :-) :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To mě moc mrzí. My jsme přišli o kocoura před měsícem, byl mladý, necelé dva roky, zajelo ho auto:-( To bylo slz...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj náš bol ešte mladý, asi niečo zjedol von, otrávené, čo nepatrilo jemu :-(((
      Stáva sa, bude nový.
      Pááá

      Odstrániť
  4. So sorry to hear about the loss of your cat. You know how much I love my cats, I couldn't live without them. xxxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I know how you love your Furio :-)
      I'm not so much, but the village is the benefit from it. Catches mice :-)
      The new :-)
      Pááá

      Odstrániť
  5. Danka,
    tak to mi je ľúto...
    Výšivku som dobre minule tipla, že tam budú nejaké zvieratká :-) teším sa na výsledok.
    Aj ja som včera toho stihla celkom dosť vyšiť, keďže som nemusela toľko stáť pri hrncoch...
    Môj čaj síce s oneskorením bol biely čaj.
    Pááá, pekný deň

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Manžel už začal zháňať nového, alebo mačičku, to je jedno.
      Tak to som rada, že si moja krvná skupina - radšej vyšívame, ako stojíme pri hrncoch :-)))
      Ja dnes tiež s oneskorením, to nič, hlavne, že si na seba pomyslíme pri popíjaní :-)
      Pááá

      Odstrániť
  6. Danielko, to je mi kocourka opravdu líto, takový fešák ... náš nedávno přišel od krve za uchem... byla tu švagrová Jirky a shodly jsme se, že po něm někdo něco hodil .. on je o třech nožkách ......to se nedá komentovat ...
    Výšivka se opravdu zajímavě klube ... jak píšeš, praskání dřeva v kamnech to mám taky moc ráda .....
    Já jsem si kolem páté dala zelený s jasmínem.. dnes je to na zázvor na zahřátí ...
    Hezký den ti přeju. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka, manžel začal zháňať nového, možno mačičku, to je jedno, ale aj tak, už takého krásneho nebudeme mať. Ja mám rada ryšavcov, alebo potom čisto bielych.
      Tvoj kocúr možno dostal aj bitku od konkurenta, náš chodil dosť často z potuliek dohryzený a zbedačený, vyhladnutý, ale za pár dní bol fit. A tiež nakoniec kríval na zadnú labku.
      A ja stále zabudnem kúpiť si kúsok zázvoru, akosi ma to v lete neláka, ale keď je chladnejšie bol by dobrýýýýý!
      Páááá

      Odstrániť
  7. Beautiful stitching update, even though you are teasing us with the back only :)
    Sorry to read about your cat.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Danielko, škoda hezkého kocourka, ale určitě šel někam skonat do koutečka, oni to tak dělají. Ta tvoje výšivka ti ale přibývá rychle! Jsi dobrá, moc chválím!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, v tichosti, bez ľudí, sám.......Už teraz chýba na dvore :-(
      Ďakujem za pochvalu!
      Pááá

      Odstrániť
  9. Och Danka, presne viem, čo cítiš ... aj keď si neuvedomujeme lásku k zvieratku, ktoré žije spoločne s nami, ten vzťah tam je ...Tak isto aj váš Mačka cítil, že ho máte radi ... nechcel vám spôsobovať starosti, tak odišiel umrieť sám ... Už mu je dobre, prešiel za Dúhový most a je tam šťastný ... Nech vám naňho zostanú len pekné spomienky ... :) pa paL.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kto má doma zvieratko, vie to pochopiť. Aj keď som ja nie milec mačiek, viem, že na dedine ju treba. Po pár rokoch prirastie k srdcu. Ešte dobre, že vydržal, keď tu bol max, lebo ten by moc smútil. Dúfam, že čoskoro budeme mať náhradu a keď v auguste príde zas, bude nový kamarát :-)
      Pááá

      Odstrániť
  10. Very pretty cross stitch piece the fur of the Fox has great orange color...So sorry for your cat...maybe there is somewhere a kitten looking for a good home -Yours !!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hank you very much! Yes, we already promised Mrs. little kitten :-)
      Pááá

      Odstrániť