streda 13. júla 2016

Deň ubehne, ani neviem, ako

Čudujem sa sama sebe. Mám dovolenku, plánov milion päť, ale čas stále chýba. Dnes vám opäť len takto ďakujem za komentáre! 

Futbalista vyrástol, ešte loptu nemá celú:



S manželom sme sa dnes vybrali na políciu. Nie, nič dôležité, len nám o mesiac končí platnosť občianskych preukazov. Trocha som si to tam obzrela a veru niet sa čím chváliť. Budova postavená za onej éry a za celé roky sa do nej neinvestoval ani groš. Aj som myslela, že si to odfotím, ale manžel povedal, že by som bola hneď v podozrení z nekalej činnosti :-)

Potom sme išli na nákup. Manželovi sa vždy páčia regále s pečivom:



Po nočnej búrke bolo dusno a veľmi teplo. Domov sme prišli spotení a ustatí. Sprcha pomohla a obedné driemanie tiež :-)

Poobedie som trávila s ihlou v ruke pred televízorom a snažila som sa vyšívať aj sledovať TdF. Celkom to ide, len výšivka pribúda pomalšie a nevidím všetko :-)

Pred piatou som si urobila čaj. Na dnes som si vybrala moju výrobu pečeného ovocného. Robila som ho tesne pred Vianocami a stále ho mám. Myslela som si, že si zoberú z neho aj deti, ale všetko ostalo doma :-(





TdF krásna, výsledky dnešnej etapy prekvapujúce, Sagan skvelý! Počkala som si aj na pódium :-)

Až po celej paráde som išla na Kublovo. Boro sa tomu tešil viac, ako ja. Zobrala som si so sebou aj nožnice na strihanie byliniek. Včera som videla, že je najvyšší čas na sušenie ľubovníka bodkovaného (trezálka):




už nemám kde sušiť, v komore mám mätu a šalviu, musím niečo vymyslieť, zatiaľ bude dobré aj toto :-)

Choč bol celý deň schovaný v oblačnosti:

keď som išla na prechádzku
a keď som sa vracala, už sa začalo aj stmievať 
Ešte pár dnešných pohľadov:



môj obľúbený strom - mohutná jabloň

Večer z diaľky hrmelo, aj trocha spŕchlo. Je takmer 23:00 h. a ja neviem, kde zobrať čas na všetko, čo by som chcela ešte urobiť :-(((

Nech sa vám darí!
Daniela

12 komentárov:

  1. Lovely stitching and great photos of your area, thank you for sharing. Are you enjoying the Tour de France?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dear girlfriend, thank you very much!
      Yes, every day I am looking forward and watching TdF :-)
      Pááá

      Odstrániť
  2. I love bread, too--you have so many delicious looking varieties there! And what beautiful countryside--it looks perfect for hiking or walking :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dear Carol, her husband also loves bread.
      Our nature is beautiful and I love her. My favorite days of the walk.
      Pááá

      Odstrániť
  3. Der kleine Fußballteddy wird niedlich.
    Liebe Grüße Manuela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Liebe Manuela, Vielen Dank!
      Ich wünsche Ihnen einen schönen Tag!
      Pááá

      Odstrániť
  4. Great progress on your footballer bear :)
    You live in a perfect spot for daily walk, I'm so envious!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you very much, dear Ingrid!
      Everywhere on Earth will find beautiful places. I really like the English countryside. That's why you always see a movie by Rosamunde Pilcher :-)
      Pááá

      Odstrániť
  5. Danielko pěkný fotbalista se vyklubal ..včera se Saganovi opravdu zadařilo ... vždycky je mi líto, když ta TdF končí i OH.. třezalku máš pěknou.. my máme trs na zahradě ani jsem ji nesušila, mně moc nechutná a mami bylinky nepije vůbec .. loni mi dala známá trs dobromysli a já myslela, že se nechytla.. trsík tam vyrostl, tak jsem ráda.. to je dobrý čaj .. já měla dnes Pu-erh ...
    Užívej si volno a netrap se tím, že nestíháš.. myslím, že každá z nás nestíhá.. hlavně pohodu .. ☼ Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka, ja som presne na tom tak isto, keď teraz končil futbal, aj to mi bolo ľúto a pritom futbal sledujem len málo, len majstrovstvá. Tour je super, ale zas sa budem tešiť na Vueltu :-)))
      OH bude pestré, tak si isto vyberiem tiež :-)
      Ja som tiež zasadila trs dobrej mysle z LIDL, chytila sa, ale je malá a som zvedavá, či to bude taká, ako rastie v prírode. Už by som dnes bola na ňu išla, ale bolo škaredo, síce poobede nepršalo, ale mohlo každú chvíľu a moc sa ochladilo. Snáď cez víkend :-)
      Nestíham veru, ale to je asi už starecká nemožnosť :-)
      Pááá

      Odstrániť
  6. Danka ... trezalky máš dosť ... ja som natrhala len trochu, kvety naložila do oleja a postavila na okno ... bude Jánsky olej ...
    Búrky boli po dva večery aj u nás ... a dnes sa poriadne ochladilo ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lauri, čítala som o príprave toho oleja, ale neviem na čo by som ho použila, kde ho dávaš ty? Naša Danka má rada v zime čaj z nej, hovorí, že jej prináša teplo leta v žltých kvietkoch :-)
      Aj tu je chladno, aj okno som musela cez deň zatvoriť.
      Pááá

      Odstrániť