utorok 12. júla 2016

Ticho pred búrkou

Ďakujem vám za komentáre! Neodpovedám, ale verte mi, všetkým sa moc teším!

Prvý deň dovolenky som prežila tak, ako to mám rada - trocha práce, trocha oddychu, trocha vyšívania a čítania, TdF, prechádzka a radosť z lúčnych kvietkov :-)

Výšivka pomaly, ale isto rastie:




Ráno som si to užívala vonku, lebo predpoveď počasia hovorila, že cez deň to bude pre mňa za trest. Nikomu som nič zlé nespravila, takže trest si nezaslúžim, teda deň strávim radšej v chlade domu :-)

Mäta a šalvia zas dorástli a tak prišli na rad nožnice:





Zatiaľ si svoje urobila práčka a na mne zostalo prádlo vyvesiť:


Urobila som si obilninovú kávu a dala sa do čítania:




Francúzko sa mi veľmi páči. Som vďačná za kameru z vrtuľníka na TdF. Nádherné pohľady si môžem užívať popri vyšívaní :-)

Čaj o piatej bol o niečo skôr. Chcela som ísť hneď po skončení TdF na prechádzku. Dnes som konečne otvorila nový čaj, ktorý mi na konci školského roka podarovala žiačka Martinka. Značka Basilur, zelený čaj exclusive premium quality. Nepoznám túto značku a preto som bola veľmi zvedavá. 






nevydarené, nezaostrené, prepáčte
Čaj po otvorení krásne rozvoňal celú kuchyňu. Jeho chuť je skvelá, trocha mi pripomína MB.

Sagan bol tiež skvelý, má naspäť zelené tričko a prvé miesto mu ušlo len o kúsok. Spokojná som mohla isť na Kublovo. Bolo stále moc teplo, dusno a zdalo sa, že každú chvíľu môže prísť búrka.  







 A takto to vyzeralo hore:





Doniesla som si kvietky:




Ešte pozbierať voňajúce prádlo:


Celý deň vyzeral ako pred búrkou. Tá, aj keď neskoro,  prišla. Našťastie, slabá, bez následkov. Popršať mohlo viac, pôda by to potrebovala. Možno zajtra :-)

Nech sa vám darí!
Daniela


7 komentárov:

  1. Перспективное начало вышивки:)) у вас тожетучии дожди? Нас заливает дождями!!! Очень-очень понравились подушки на креслах! А цветы полевые - какие милые!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Enjoy your long holidays - lovely pics, my dear.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielka oddychuj, užívaj si voľno...paa, Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. That's how I like to spend my days, too, :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danielko, bylinky ti krásně rostou.. já přinesla z půdy lípu a mátu... jak píšeš na TdF je báječné to, že sleduješ nejen sport, ale zároveň cestopis ... to mě taky baví .. jak brouzdám po čajích na internetu, tak jsem na Basilur narazila, žádný jsem ještě nepila, ale to balení je víc jak nádherné.. už kvůli krabičce bych si ho koupila, mají dost velkou nabídku...
    Fotky z vašeho okolí máš opět nádherné !! ... a kytí taky ..
    Měj se hezky a užívej prázdnin ! ☼ Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danka ... krásne využitý deň ... a koľko si toho postíhala ... :) Užívaj si prázdnin a oddychu ... Kuchynské okno sa mi veľmi páči ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danka, máš nádhernú zdravú mätu...mojej sa tento rok nedarí, má fľaky. Ja ju pestujem v kvetináčoch aby mi nezahustila celý bylinkový záhon, mám viac druhov, ale nemám ani čo nasušiť :( neviem čo sa jej nepáči... opäť si mi urobila radosť s fotkami...maj sa pekne.

    OdpovedaťOdstrániť