pondelok 11. júla 2016

Vzácna návšteva


Dievčatá moje, všetkým vám ďakujem za blahoželania k nášmu výročiu!

Dnes som bola posledný raz v škole a od zajtra oddychujem :-)
Urobila som len niekoľko krížikov:



Bloger priateľka Zdenka mi napísala, že ide na dovolenku na Slovensko a bude prechádzať aj okolo nás. Vraj, či sa môže u nás zastaviť. No pravdaže!!! 

Čakala som ju už včera, ale keď sa neozvala do večera, myslela som si, že sa niečo zmenilo na ich ceste a stretnutie nebude. Dnes, pred piatou, akurát som si plánovala variť čaj, mi zvonil telefon. Čeština na druhej strane mi bola hneď jasná - Zdenka! Príde! Aj na čaj som zabudla :-)))

Opäť som sa presvedčila, že svet blogeriek je super. Z neznámych ľudí sa stávajú priateľky na diaľku, spoznávame sa cez naše záľuby, prácu, trávenie voľneho času, fotografie, varenie a pečenie........

prvé pohľady medzi neznámymi známymi (či naopak?)

Mäkké a tvrdé (i, y)


Stretnutie so Zdenkou bolo také, akoby sme sa už roky poznali.  Veľa toho o sebe vieme a máme veľa spoločných záujmov. Obidve vyšívame, obidve máme rady blšáky a poklady, ktoré sú pre niekoho len "haraburdie", prírodu, a to najdôležitejšie spoločné je, že milujeme život v našich domoch :-)

Dve hodiny v spoločnosti Zdenky a Pavla ubehli rýchlo a mne sa zdá, že sme si povedali len zlomok toho, čo sme chceli a plánovali. Snáď o rok budeme môcť v rozhovore pokračovať. To záleží od toho, ako si Zdenka a Pavel naplánujú dovolenku. Dúfam, že to bude zas niekde na Slovensku a urobia si výlet k nám.

naše mužské polovičky :-)))
dopravný prostriedok, ktorého sa ja bojím :-)

na prilbách majú vysielačky, aby sa počas jazdy mohli rozprávať

Zdenka a Pavel, tak o rok!!!!

Nech sa vám darí!
Daniela

8 komentárov:

  1. How lovely to be able to catch up with a bloggy friend.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. È un post bellissimo
    Sino molto felice per te per questi momenti molto belli.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. That's always like a big adventure to meet a blogging friend for the first time in person.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jeej to je milé! Zdenka a Pavel sú super, palec hore, že sa takto zastavili... pa, Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danielko, tak to je od Zdenky a Pavla hezké ... já to říkám pořád, i když blog nemám, ten blogerský svět je krásný .. a setkat se takto musí být opravdu nádhera ... na té motorce je obdivuji, asi bych se taky bála ... ale taková ta úžasná volnost ....
    Užívej si prázdniny plnými hrstmi. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danka, mala si veru príjemnú návštevu...dnes začínam čítaním príspevkov od najnovšieho a teším sa na všetky...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danka, mala si veru príjemnú návštevu...dnes začínam čítaním príspevkov od najnovšieho a teším sa na všetky...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. How lovely! Meeting blogging/stitching friends is the best :)
    Time always flies by too quickly.. time to organize another meet up ;)

    OdpovedaťOdstrániť