piatok 16. septembra 2016

Kubínsky jarmok 2016

Rodinka Ježkovcov je vyšitá a vyžehlená, zajtra môžem šiť:



Keď som prišla domov zo školy, manžel ma už vyčkával. Mali sme v pláne ísť na Kubínsky jarmok. Obaja máme radi jarmočnú atmosféru. Ak sa k nej pridá aj pekné počasie, prechádzku jarmokom si doslova užívame :-)































Dnes som nemala čaj, ale za úsmev som dostala kávu. Prekvapila ma, bola naozaj dobrá!

z druhej strany káva za úsmev :-)

Manžel by to neprežil bez zmrzliny :-)



Nech sa vám darí!
Daniela

16 komentárov:

  1. Danka- ďakujem za priblíženie atmosfery--vieš to pekne nafotiť ako keby som tam bola.Ja som bola včera v tom Budatíne-- môj výrobok--stromček--mal úspech,páčil sa aj veľmi skúseným drotáram--tak som radaAj ja so tam niečo nafotila--ale neviem ani kedy to dám--- včera mi vnučka doniesla nový počitač a to mi potrvá kým sa s ním naučím.Ja teraz mám už doma všelijakých povinností-- lebo 1.10 má tá vnučka svadbu tu--ale ona býva v Blave---tak pomáhame s kadečím--ešte mám aj akciu na Vlkolínci --na budúci týždeň--no a tie záhrady --jeseň--neviemčo skôr!!!!!!Tak maj sa všetko dobré EVA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Evka, dnes som v telke videla reportáž z Budatína, no nádhera a veľká poklona drotárom!!!
      Takže máš starostí nad hlavu, ale neboj sa, aj to bude za tebou. Keď to bude, dohodneme sa na nejakom stretku, bola by som rada, keby sa nám to podarilo zrealizovať :-)
      Ja mám tiež nový PC od mája, dostala som od syna a som mu vďačná, lebo moja stará "šunka" už nevládala :-)
      Drž sa a vydrž!
      Pááá

      Odstrániť
  2. Liebe Daniela,
    die beiden Igelchen sind ja allerliebst, was für ein schönes Stickbild !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    rodinka je vydarená, dnes očakávam, čo z toho bude.
    Jarmok si super zdokumentovala, mali tak krásne výrobky, aj my chodíme radi na jarmoky.Ale fotiť pri Kubkovi nestíham :-)
    Pekný víkend, pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aďaka, ďakujem ti za komentíky, vážim si ich, aj keď na ne v poslednom čase neodpovedám. Mám toho akosi veľa a nestíham.
      S tým fotením ťa chápem, keď som chodievala s deťmi, to som mala oči len na nich :-)
      maj sa fajn!
      Pááá

      Odstrániť
  4. jej Danka, parádne!! milujem jarmoky... musím pochválit tričko tvojho manžela :) som sa pobavila...na poslednom vývojovom stupni..."včelár" :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Manžel ti ďakuje za pochvalu trička, dostal od Miška, niekde to objednáva na želanie robia :-)
      Pááá

      Odstrániť
  5. Toľko krásneho tovaru ... páči sa mi najmä stánok s drevenými a prútenými výrobkami ... stade by ma bolo ťažko odtiahnuť ... :))) Manžel má sper tričko ... :) Pozdravujem oboch ... paa L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lauri, veru drevo a prútie má aj u mňa prím!
      Keby som nepotrebovala nadmernú veľkosť, tričko by som dostala aj ja, ale na slonov nerobia :-)))
      Uži si nedeľu, aj keď bude upršaná, dá sa niečo vymyslieť!
      Pááá

      Odstrániť
  6. Great photos! I love going to a fair. Beautiful wood carving! I think all homes need a giant spoon. :D

    Your husband's shirt is awesome. I could not survive without ice cream also. :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dear Rosey, the husband is satisfied! Shirt like everyone :-)
      Thank you for visiting the blog! I now nestíham read blogs, I have little time :-(
      Enjoy a nice Sunday!
      Pááá

      Odstrániť
  7. The fair looks like so much fun and your hedgehogs are so very cute.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Denielko, na jarmarku jsou samé krásné a užitečné věci a těch dobrůtek! Ale do mne nejvíc na tomto článku zaujalo, jsou tví krásně vyšití ježci! Co ty všechno neumíš? Kdybych byla tak zdatná ve vyšívání, taky bych si nějaké vyšila do mé sbírky.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hi hi, aj moja polovička je na zmrzlinku. Krásne fotky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sweet stitching finish Daniela.
    I love craft fairs, I would have been so tempted to spend a lot of money :)

    OdpovedaťOdstrániť