utorok 6. septembra 2016

Malé vrecúško na levanduľu

Plán na dnes som splnila, vrecúško na levanduľu pre švagrinú Vierku (manželová sestra) som ušila a dokonca som bola darček osobne aj odovzdať. Darček sa páčil a ja som spokojná :-)









Vierka žije už niekoľko rokov sama, má 74 rokov a bojuje s viacerými chorobami. Našťastie je stále schopná sa o seba postarať, venuje sa svojej záhradke a dokonca má v záhrade aj jednu mladú ovečku. Mala aj starého psa s priliehajúcim menom Brešo. Zomrel na starobu a nového psíka už nechce. 

Manžel chodí k Vierke na návštevu pravidelne, ale ja veru nie. A dnes som zistila prečo. Vieme sa spolu zarozprávať a dve hodiny nám prejdu nadzvukovou rýchlosťou :-)

Preto vám aj dnes neodpovedám na komentáre, ale verte mi, že ma všetky potešili a som vám vďačná za každú návštevu môjho blogu!

Čaj som mala dnes naozaj čaj o piatej, vypila som si ho pri šijacom stroji:


oolong


Nech sa vám darí!
Daniela










20 komentárov:

  1. Daniela, pozrela som si spätne niektoré príspevky a veru musím Ťa pochváliť. Nezaháľaš, ale robíš radosť nielen sebe, ale predovšetkým iným a to by sme mali všetci. Najviac ma potešili Tvoje záhradkárske schopnosti, na takom maličkom kúsku zeme dopestovať toľko zeleniny je velikánsky obdiv. Dúfam, že aj mne sa bude takto dariť v našej záhrade, lebo ja som vyrastala na dedine a robila som od 10 rokov. Chýba mi to, ale zdravie už neslúži.
    Emily
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ma che meraviglia mi piace moltissimo.
    I colori sono stupendi.
    Sei troppo brava.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Daniela,
    Que de belles pochettes !un ravissement que de voir la multitude de motifs brodés et de jolis tissus!
    Amicalement
    Belle journée

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dani,
    krásne vrecúško si ušila, ani sa nedivím, že sa páčilo :-) A Teba to určite tešilo dvojnásobne.
    Na milú návštevu si treba vždy nájsť čas, nikdy nevieme, dokedy tu budeme... aj my sme čakali návštevu, žiaľ, nedorazila, Kubík bol smutný :-(
    Čajík som mala až navečer, tentokrát z lipy, ktorú nazbierali moji dvaja chlapi.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ein niedliches Mädchen. Du hast die Stickerei in einen wunderschönen Beutel eingenäht.
    Liebe Grüße Manuela

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milé vrecúško♥ Danka, si veľmi kreatívno-šikovná :-) Prajem Krásny deň, príjemné čajovanie o piatej a mnoho krížikov ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. A delightful make for your sister in law :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mile vrecusko na levandulu ... Vsetky tvoje vrecka su dokonale a su hodnotnym darcekom. Aj Vierka sa mu urcite potesila. Dani ... Ptajem pekne dni ... Pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Your bag for your husband's sister turned out so well, Daniela! I'm sure she will love it :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Danka, veď koho by nepotešilo.:) je parádne. pa. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Какая милая девочка с букетом лаванды! Как маленькая лавандовая фея:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Wunderschön, liebe Daniela !!!
    Der Stoff passt ganz hervorragend zu dem zauberhaften Mädchen.
    Paaa

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Καταπληκτικό το τσαντάκι της λεβάντας !!!
    Μπράβο !!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Καταπληκτικό το τσαντάκι της λεβάντας !!!
    Μπράβο !!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Was für eine schöne neue Tasche mit dem Lavendel-Mädchen.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Очаровательный, нежный, милый лавандовый мешочек! Красота!!!

    OdpovedaťOdstrániť