nedeľa 2. októbra 2016

Len tak, ........nedeľne

Konečne mám splnenú septembrovú úlohu na Christmas Ornie SAL. Kto chce vidieť líce, musí si to ísť pozrieť tam :-)

Tak, dnes ešte rub:


Dnes som sa pri varení inšpirovala Laurou a jej pečenými ačokčami. V mrazničke som mala mleté mäso a v chladničke rôznu zeleninu. Manžel mi plnenú ačokču jesť nebude a tak som skombinovala varenie tak, aby sme sa najedli obaja. Jemu fašírky so zemiakmi a ja mix zeleniny a plnenú ačokču :-)

Podobnú pečenú zeleninu som si robila nedávno, ale teraz som mala iné druhy zeleniny a aj trocha mäsa :-)

patizon, polovica zeleru

petržlen, mrkva

paprika, cibuľa žltá a červená, cvikla

ačokča zbavená vnútra a naplnená fašírkovým mäsom,
zemiaky a brokolicu som spolu dala najskôr predvariť,
všetko som ukladala na plech a pokvapkala olivovým olejom

po polhodine pečenia som to trocha premiešala a ešte polhodinku piekla

dobrú chuť!

U nás ešte nepršalo, ranná hmla predpovedala slniečko. Po obede som vyšla von. Prešla som kúsok okolo domu, cez park a naspäť. Trvalo mi to 10 minút. Pozrite sa na naše dedinské centrum:






A do dvoch záhrad v našom susedstve:




Poobedie bolo už zamračené a zdá sa, že zajtra sa rozprší. Aj to patrí k jeseni. Ja sa viem tešiť aj na sychravé počasie, aj to má svoje čaro. 

Čaj o piatej som prespala. Stále sa necítim byť zdravá. Čaj som nahradila horčíkom a vitamínom B6 (pyridoxín). 



Nech sa vám darí!
Daniela



8 komentárov:

  1. Beautiful finish Daniela! Well done♥

    Lovely images too ♥♥♥♥

    Have a great week

    Paaaaaa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danielko, krásná výšivka .. pečení u Laury už mi taky dělalo chutě ... miluju pečenou zeleninu ... máte to ve vesničce moc hezky upravené ... jak píšeš i sychravé počasí je hezké (zvlášť když si dáš horký čaj u kamen) .. teď popíjím Pu-erh ...
    Měj se dobře, papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lovely Christmas stitch! I look forward to cooler weather. Good excuse to drink hot chocolate. :)

    Your roasted vegetables look delicious -- and healthy. I hope you feel better soon.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, dobrotu jsi připravila, jen jsem nepoznala, co je to po našem ta ačokča. Ale určitě by mi to chutnalo, skvěle jsi to zkombinovala. Vidím, že i tobě se líbí krásné zahrady, tak jsme se trefily stejně a je to pastva pro oči, že? Ať už jsi fit ti přeji.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danuška,
    výšivka je nádhernáááá! Opäť nesklamala :-)
    Obedík vyzerá fantasticky, hneď by som sa dala nahovoriť, len ešte tú ačokču zohnať.
    Máte to tam pekné, krásne naaranžované, nádhera.
    Maj sa krásne a pekne sa lieč, pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dani ... som rada, že ti je už lepšie ... mumps je teda poriadna pliaga v dospelosti ... len ešte oddychuj a veľa spi ... spánok lieči ... :))))
    Výšivka je prekrásna, ako vždy ... Aj fotky z prechádzky ... máte to tam na Orave veeeeeľmi pekné, samý kvet .... vidieť, že tam žijú dobrí ľudia milujúci kvietky a prírodu ... :) pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. no a zabudla som pochváliť tvoj obed ... keby sa dalo, hneď sa do toho pustím ... zeleninka, to je moje ... nikdy neodmietnem ... a ako vidím, ty tak isto nie ... :):):)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Une broderie qui annonce une merveilleuse période de fin d 'année!
    Elle est bien sympathique.
    J'admire également ce beaux plats de légumes ,cela donne envie de le réaliser ,je vais y penser!
    Belle semaine Daniela
    Amicalement

    OdpovedaťOdstrániť