streda 26. októbra 2016

Modely na Halloween :-)

Októbrová úloha je splnená:


Kto chce vidieť aj lícnu stranu, nech si klikne na Christmas Ornie SAL!
Už rozmýšľam nad tým, čo z toho ušiť. Musím ísť do obchodu pozrieť nejaký drobný vianočný vzor, snáď budú mať aspoň jeden :-) Vianočné vzory totiž bývajú veľké. Ja si vždy najradšej vyberám tie najmenšie :-)

V našej škole sa dnes objavili dve strašidielka :-) 
Na odbornom výcviku si dievčatá vyskúšali niečo nevšedné.  Ešte k tomu chýba nejaké dobré oblečenie a bolo by to skvelé:






Ako som včera večer predpokladala, v noci pršalo a ráno to nevyzeralo optimisticky. Nakoniec sa aj slniečko ukázalo :-)










Po návrate z prechádzky mi čaj prišiel vhod:





Nech sa vám darí!
Daniela

21 komentárov:

  1. Ahoj Daniela, pozrela som si obrázok, je prekrásny. A tým si mi pripomenula aj to, že sa pomaličky blížia najkrajšie sviatky v roku. Diky. Na ten čaj ja nie som, ale obdivujem Ťa za vytrvalosť.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Emily, moc ti ďakujem! Veru, Vianoce sa bléžia, vieš, ja mám rada to obdobie pred Vianocami mžno aj viac ako samotné Vianoce, tie tak rýchlo prejdu a prípravy predsa len trvajú dlhšie :-)
      Ja čaj pijem už celé roky, kávu len málo a bolo obdobie, keď aj vôbec. Na šálky som zaťažená tiež už dávno a tak to ide ruka v ruke :-)
      Prajem ti krásne dni!
      Pááá

      Odstrániť
  2. What a cute teddy bear ornament that will be, Daniela! Nicely done :)

    I love your fall photos--the clouds in autumn are so very beautiful, aren't they?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, dear Carol!
      I like the clouds at sunset, it's beautiful :-)
      Fall is also beautiful.
      I wish you a lovely days!
      Pááá

      Odstrániť
  3. Chére Daniela,j'ai regardé sur Ornie Sal bien sûr!une tendresse de broderie!j'aime beaucoup
    la petite promenade ce matin de part vos photos m'a été bien agréable.
    Bon achat pour vos grilles de Noël
    Belle journée
    Amicalement

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mon cher ami, je vous remercie beaucoup!
      Örni à Sal est si beau! Beaucoup de beaux dessins de Noël.
      Je vous souhaite une merveilleuse journée!
      Pááá

      Odstrániť
  4. Красивый осенний пейзаж! Даниэла, привет!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Большое спасибо!
      Я падаю осень великолепна, я люблю ходить по ветру и падающих листьев :-)

      Odstrániť
  5. Fešné strašidielka ste mali v škole, už len medzi ľudí... :-)
    Výšivku máš nádhernú, už som Ti ju okomentovala. Som zvedavá, čo z nej bude.
    Krásne fotky sa Ti vydarili. A veľmi sa mi páči šálka, je z Japonska?
    Pekný deň, pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aďka, šáločiek mám takých podobných, rôzne farby a motívy, viac, sú čínske, kúpené 32. rokmi :-))) To sa vtedy dovážal ešte kvalitný čínsky tovar k nám, dnes sú to skoro všetko len také šmejdy.
      Ešte neviem, čo ušijem z výšivky, asi zas len nejaké vrecúško.
      Dúfam, že ti je lepšie a liečiš sa!
      Pááá

      Odstrániť
  6. Such a sweet Christmas stitching and beautiful autumn photos.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Irmeli nice, thank you very much!
      I am delighted to visit your blog!
      Enjoy beautiful days!
      Pááá

      Odstrániť
  7. A cute Christmas finish! I hope you do find fabric with small designs.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dear Ingrid, thank you very much!
      Enjoy the beautiful days
      Pááá

      Odstrániť
  8. To jsou nádherné podzimní fotografie! To nebe je krásné! No vlastně i to listí, potůček, cesta, všechno.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Libuška, moc ti ďakujem! Ja nebo sledujem vždy, a teda niekedy sa dá uvidieť hotové divadlo!
      K tým polievkam ešte - ja by som bez polievky nebola, každý deň si rada na nej pochutím, dokonca ani druhé mať nemusím, keď je polievka hustejšia, napr. zo strukovín :-)
      Maj sa fajn!
      Pááá

      Odstrániť
  9. Danielko, vánoční vyšívání máš parádní .. už se nám to blíží ...i když u nás tolik padalo listí ... v zahradě sněžilo lupení a prosvícené sluncem .. no nádhera ...tvoje fotky mají kráááásnou atmosféru...
    Já měla rooibos pro změnu..
    Měj se fajn,papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka, to je ešte to lepšie, keď padá lístie, ten sneh ja už nemusím, len nám robí problémy :-(
      Ale to, čo si mala dnes v záhrade, tak to je radosť pozorovať! Len tak sedieť, či stáť, pozerať a rozmýšľať nad nesmrteľnosťou chrústa :-)))
      My same to dnes mali tiež pekné :-)
      Pááá

      Odstrániť
  10. Dani, vysivka je ako vzdy tip top ... Vianoce uz pomaly klopu na dvere ... Zopar reklam uz v telke bezi ... :) prekrasne jesenne fotocky si nam ukazala ... Vsade je jesen pekna .. maj sa fajn ... pa. L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lauri, ďakujem ti!
      Ja mám rada toto obdobie, ale reklamy a plné obchody vianočných gýčov, to nemám najradšej. Ale len tak sa ticho tešiť, to mám rada :-)
      A tá jeseň teda vie kaťdý rok človeka dostať)
      Pááá

      Odstrániť
  11. Complimenti sono foto bellissime.
    Mi scuso se leggo poco il blog ma con mia mamma in ospedale ho pochissimo tempo.

    OdpovedaťOdstrániť