piatok 6. januára 2017

Len tak, ......... krátko :-)

Ďakujem vám za odpovede na moju otázku! Som rada, že sa máme dobre :-)

Trochu mechanické vyšívanie:



Prišla nám "trojkráľová" zima. Po dňoch sneženia sa už síce ukázalo slniečko, ale teplomer celý deň ukazoval - 11,5 ºC. Teraz je - 16 ºC. Uvídíme, koľko bude ráno :-)

Teším sa na posledné dva dni voľna a od pondelka mi začína opäť "kolotoč". Škola, vyšívanie, prechádzky, domácnosť, blogovanie, pokračujem s čajom o piatej....... Proste, začínam zas na plné obrátky :-)

Dnes:


z nových :-)




"prevetrávam" staré šálky :-)


Nech sa vám darí!
Daniela







7 komentárov:

  1. Danka,
    u nás je tiež zima, ale na vás nemáme... a po snehu ani stopy, takže nebolo žiadne sánkovanie s Kubkom :-(
    Výšivky Ti pekne pribúda, i keď sa Ti to zdá asi trošku aj nudné. Teším sa na výsledok.
    Ja som si dnes dala o piatej zázvorový, nech mi už konečne ten kašeľ odíde, už sa ma drží piaty týždeň a do toho ma ešte aj seklo, tak sranda, keď zakašlem, bolí ma celé telo...ale pokiaľ nejde o život, nejde o nič... :-)
    Pekný víkend, pá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lovely stitching and best of luck with going back to work.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Cette broderie est magnifique,j'aime beaucoup les couleurs que vous avez choisie!
    Bon week end
    Amicalement

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, dneska už má mráz polevit.. poslední dvě noci i dny byly vydatné...
    tvoje výšivka je milá ... těším se, že provětráváš hrnečky, aspoň se pokoukám... já jsem včera kolem páté měla lapacho, zkusila jsem ho, docela dobrý a dnes si asi udělám slabý černý, zázvor, med a citron - pro dnešní dny jako dělaný ..
    Odpočívej usilovně, ať jsi v pondělí plná elánu. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danielka, u nas tiez riadne prituhlo a vraj do pondelka ma byt najvacsia zima, tak uvidime...tie sviatky utiekli ako voda a v pondelok tiez nastupujem do prace :) Ale este mame pred sebou nedelu...maj sa krasne a krasny zvysok vikendu prajem, papa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nech sa ti teda v škole darí, veľa zdravia a trpezlivosti.

    OdpovedaťOdstrániť