pondelok 13. februára 2017

Cesnakový experiment "vybuchol"

Ďakujem vám za milé komentáre! Som rada, že aj vy ste si zaspomínali na svoj svadobný vek, zrekapitulovali manželstvo a niekto aj to druhé. Najdôležitejšie je, že ste mali odvahu skúsiť to aj po druhý raz a vyšlo to. Onedlho bude mať Jo výročie zlatej svadby (50), blahoželám!!!!

Mám tretieho motýlika:


Pred týždňom som robila a aj písala o fermentovanom cesnaku. Z dvoch možností - soľ a jablkový ocot som si vybrala jablkový ocot. Tri týždne mal cesnak byť v teple, tak som ho nechala v kuchyni, ale aby nebol na stálom svetle, dala som ho do skrinky. Dnes som ho vytiahla na kontrolu. Nuž, nepotešila som sa :-(((

cesnak je zelený :-(
ale chuť má dobrú, vyskúšala som :-)

Takže z môjho cesnakového experimentu nič nie je. Škoda!

Na G+ mi minule napísal František, že je škoda, že sa z našich obchodov vytratil nakladaný cesnak. Bol naň zvyknutý a chýba mu. Možno si pomyslel, že ak sa vydarí môj experiment, bude ho môcť nahradiť. Bohužiaľ, František ostane bez nakladaného cesnaku. 

Už pri čítaní komentárov som si spomenula, že keď som v lete upratovala našu veľkú komoru, našla som cesnak v slano-kyslom náleve, ktorý je však už dávno po záruke. Nevyhodila som ho, najskôr ho otvorím a vyskúšam. Možno bude stále dobrý :-)



Stále sa držím v teple domova, aj keď slniečko láka. Krížom sa v teple páči a ušiam zrejme tiež. Hnevajú menej :-)

Dnes som mala svoj "modrý" pondelok a tak som si to užívala pri šálkach:

o desiatej:



o tretej:




a nakoniec čaj:


roiboos s citrónom a zázvorom


Nech sa vám darí!
Daniela


6 komentárov:

  1. Danka,
    krásne motýliky si vyšila.
    Škoda, že sa experiment nevydaril, priznám sa, že zaváraný cesnak som asi nikdy nejedla...ale mám rada nakladanú cibuľku :-)
    Modrý pondelok si si pekne v teplúčku užila, prajem skoré uzdravenie,
    pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fuu Danielka, cesnak chytil veru divnú farbu...brrr :) Motýle sú krásne, teším sa čo z nich bude, pa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Beautiful butterflies Daniela.
    Happy Valentine's day to you.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, motýlci jsou nádherní ... a česnek .. já mám ráda syrový ...
    udělala jsi mi chutě, tak jsem si uvařila taky kafíčko bílé ..
    Tak se pořádně vyhřívej ať si fit. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Cesnak sa vydaril v Číne ho jedia stále,, nevedela som ako si ho takto pripraviť do zelena, na fb sú videa ako sa stravujú Číňania, a stále majú ako prílohu cesnak zelený,, takže ďakujem a pôjdem za variť,

    OdpovedaťOdstrániť