sobota 13. mája 2017

Cícerová polievka

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Kohút sa nám "vyfarbuje" :-)



Pracujem aj na vechtíkoch, ukážem až všetkých šesť akrylových, snáď v utorok :-)

Mám novinku v kuchyni - cícerovú polievku. Tentokrát som sa nesnažila hľadať recepty na internete, ale urobila som ju po svojom. Nuž, pomyslela som si: strukovina ako strukovina, urobím ho ako hrach. Manželovi celkom chutila, mne ešte viac. 

Použila som cícer v konzerve a tak to bolo varenie raz-dva :-)

Teraz som si pozrela niečo o účinkoch cíceru. Ak chcete vedieť, akú bielkovinovú bombu sme mali na obed, kliknite si TU a TU, pretože mňa to prekvapilo a dávam cíceru veľké plus :-)

zemiaky, cícer v konzerve, cesnak, cibuľa, klobása, slaninka, pažítka, vňať cibule a cesnaku,
pre vegetariánov použiť ghee namiesto slaniny a klobásy :-)
na slaninke a klobáse cibuľa, cesnak, korenie, soľ
pridať zemiaky a trocha za stáleho miešania ich opražiť pre zlepšenie ich chute, potom zaliať vriacou vodou
a variť do zmäknutia zemiakov, nakoniec pridať cícer a všetko zelené a povariť ešte chvíľu,
na tanier ozdobiť kyslou smotanou a kúskom zeleného - ja som dala kučeravý petržlen




Čaj som mala symbolický: čierny ruský v šálke s kohútom a sliepkou. Hokej bol hrozný, ale iné som ani nečakala. Ďakujem ruským reprezentatom, že tých našich nerozmetali na "cucky". Mohli, ale až tak ich neponížili, to urobili sami :-(((





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

3 komentáre:

  1. Great progress on your stitching project.... I see you have found a matching mug for your tea! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ta fotka - slaninka, klobása, cibule, česnek, koření - to se mi pěkně sbíhají sliny - takže na talíři je to paráda - hned bych si dala. Mám ráda chvíle, když se cokoli připravuje na cibulce.
    Těším se na zítřejšího kohoutka .
    Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta klobasa a slanina musi vonet tak dobre ............. :-)
    xx

    OdpovedaťOdstrániť