utorok 9. mája 2017

Ťažký deň vylepšený nákupom :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Nevyšívam :-(

Štrikujem celý podvečer a večer:


vechtíky už rozdelené podľa kvality
akrylové vechtíky
bavlnené vechtíky

V škole som mala ťažký deň. Šesť odučených hodín, jedna z nich spojené skupiny, čiže práca v oboch naraz, operatívne riešenie pár problémov, príprava a priebeh rodičovského združenia. 

Domov som prišla ako vyžmýkaná handrička na riad - vechtík, lepšie by bolo vecheť :-)))

K tomu sú za nami dve tretiny nezdareného hokeja. Ako som pred otvorením šampionátu napísala, len aby sme sa udržali ........

Ale aj v ten najťažší deň si treba nájsť niečo pozitívne, upokojujúce, dobíjajúce. Ešte pred združením som si odskočila do blízkeho obchodíku - galantérie :-)))

A vo vechtíkovej etape môžem pokračovať:








Nuž, a Choč ma tiež nesklamal:

vrch je biely, počasie je aj tu dolu studené, fúka celý deň severák


Čaj som mala o niečo neskôr. Urobila som si zmes z posledného kúsočka zázvoru, mäty, dobrej mysle a kvetu bazy čiernej:









šálku si chránim ako oko v hlave, je to posledný darček od mojej sestry, už iný nikdy nebude :-(

Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

7 komentárov:

  1. Danka,
    vechtíky sú pekné, aj nová vlna je krásne farebná, milujem nákupy v galantérii :-)ešteže ju nemám tak blízko.
    Jahodová šálka je krásna, určite si si pri nej aj zaspomínala...
    Ja som si dnes uvarila biely čaj.
    Pááá a dobrú noc!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Your colorful stack of washcloths is lovely :) You deserved a shopping session after a day's hard work. Lovely yarns!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Šáločka nádherná. Dobrý čajík z obľúbenej šálky je asi to najlepšie po ťažkom dni.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielka, vechtiky sú parádne..také farebné, veselé...pa, Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Πολύ όμορφα με χαρούμενα χρώματα!!!
    Φιλάκια!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Danka, prešla som si tvoje príspevky a vidím že stále niečo tvoríš...tak to by som nebola uhádla že pletieš "vechtíky", ten výraz sa aj u nás doma používa, mám to od mojej mamy :)...obdivovala som opäť krásnu oravskú prírodu, rozkvitnuté jablone a treba len dúfať, že tie nočné mrazy im neuškodia. U nás túto noc dobre prituhlo, už je asi po jahodách :((( jablone pomaly odkvitajú takže ich možno mráz nepoškodil...a čo sa týka nášho hokeja, no veru žiadna sláva to nie je, som zatiaľ veľmi sklamaná ako vlastne všetci naši fanúšikovia.... Pekné a konečne aj teplé májové dni ti želám. páááá

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pěkně ti vechtíky přibývají .. líbí se mi fotka Choče .. v popředí slunce a v dáli Choč hezky zakaboněný ...dnes jsme měli bílou trávu od mrazíku a akla aut taky .. ovšem přes den bylo slunečno, ale studeno... taky se teď kamarádím s medem, citronem a zázvorem ..
    Danielko, měj se hezky, papa Jarka.

    OdpovedaťOdstrániť