utorok 6. júna 2017

Len na 50% :-(

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Cestou zo školy som sa zastavila v galantérii pre dve melírované bavlnky. Nešla som tam s istotou kúpy, lebo nemajú dobrý výber v tomto sortimente. Vyzerá to tam, akoby som ich kupovala iba ja. Nuž, vyšívaniu sa u nás venuje len málo žien :-(

No, ale aspoň na  50% som nakúpila. Mám zelenú! Ale byť v galantérii a odísť iba s jedným klbkom byvlnky, to by som tam musela poslať manžela :-)))

V obchode som si "pokecala" s predavačkou. Aj u vás sú tieto mladé žienky také príjemné, zaujímajúce sa o vaše tvorenie a samé veľmi šikovné, zbehlé v rôznych ručných prácach? Lebo tie v mojom obľúbenom obchode sú presne také. A ja sa s nimi vždy rada porozprávam :-)

S týmto som prišla domov:

 zelená bavlnka, ihly na vlnu, ihlice na ponožky (ale ponožky robiť neviem), vlnu, meter bavlnenej látky

Mám pripravené všetko na novú výšivku, ale vyšívať som nezačala:

červený melír som nahradila jedným odtieňom červenej, takže mám až tri jej odtiene,
neviem, či bude vidieť rozdieľ medzi nimi
Dnes som zas šila, ale nedošila. Takže zajtra pokračujem :-)

Včerajší zamračený deň bol vystriedaný slnečným s predpoveďou večerných búrok. Všetko to vyšlo, v podvečer sa rozhrmelo a rozpršalo. Akoby som to tušila, lebo som si nechala foto zo včerajšej prechádzky na dnes:

kvietky:










kolorit dediny:




nebeská krása:






Choč na začiatku a konci mojej prechádzky:



Čaj som si dnes popíjala opäť pri šití:





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

7 komentárov:

  1. Galantérka je môj obľúbený obchod ... Dobrý nákup si urobila ... Kvietky sú veľmi pekné, páči sa mi aj dedinské zátišie s plotom a "strašiakom" ... :) Leto je úžasnéééé ...
    Ahoj Dani, pozdravujem ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danielko, do galanterie chodím ráda, ale je to na dlouho, protože se taktéž zakecám s prodavačkou. U nás je taková šikovná, lecos mi doporučí a případně i objedná. Dostanu u ní vše co potřebuji a pri té příležitosti probereme kde co. A pokud přijdou i jiné zákaznice, je nás tam celý houf a obchůdek je nám malý😀 Kytičky jsou nádherné, dnes se chystám koupit si novou hortenzii, tak snad pochodím. Pa Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zrovna v poslední době jsem párkrát byla v galanterii a fakt jsou tam prodavačky mají úplně jiný přístup, prostě je to baví a fakt poradí. Netvořila jsem, kupovala jsem polštářky a nitě. Máš opět nádherné fotky, to nebe je úžasné. Před pár dny jsem pozorovala z lehátka jak se vlní ve větříku sedmikrásky - nádhera. Já jsem si teď dala řepík, snad mě nastartuje - hihihi.
    Ochladilo se, ale svítí ☼. Papa J.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja do galantérky veľmi nechodím, ale mám zase "svoje" obchodíky. Žiaľ v menších mestečkách je výber dosť obmedzený, takže istí to internet. Tie nožničky sú krásne kúsky. Prajem pekný deň, aj keď u nás zamračený.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danka,
    dobre si nakúpila, galantéria je aj moja slabosť :-)
    Aj u nás navečer začalo pršať a tuším že pršalo celú noc. Dnes išiel Kubko zo škôlky do zoo, tak snáď im vyjde počasie...
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  6. La merceria è una tentazione, si trova sempre qualcosa da comprare!
    Bellissime le foto, è un piacere guardarle!

    OdpovedaťOdstrániť