štvrtok 1. júna 2017

Pažítka na okne :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku! Potešili ma slová chvály :-)

Ešte stále nie som v cieli:




Dnes si odpustím moje "průpovídky", akosi mi chýbajú slová :-)))
Zo školy chodím unavená. Musím oddychovať, len si nečinne poležať. Potom trocha vyšívam, posedím si von pri štrikovaní, nakoniec idem s Borom na prechádzku. A to je už večer, tma. Vtedy otváram NB a poteším sa vašimi príspevkami. Čas mi letí ..........

Dnes vám ukážem niekoľko pekných kvietkov a kytičku na mojom kuchynskom okne. A nebude chýbať obloha :-)













kvety pažítky mám veľmi rada, preto ich musím mať aspoň na pár dní aj v kuchyni :-)


tento krásny set z drôtu mám od Evky, viac si o našom priateľstve môžete prečítať TU.
Dokonca ani s mojim dnešným čajom vás neprekvapím. Uvarila som si ešte pred termínom čajového obradu znova matchu. Bola som nejaká "oťapená" a matcha ma dokáže prebrať :-)



Teraz experimentujem v kuchyni, ale o tom už zajtra.

Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

4 komentáre:

  1. E'sempre un piacere visitare il tuo blog, queste foto sono stupende!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Well, the back looks gorgeous, so I can't wait to see the front of the stitching!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I look forward to seeing the front of that pretty design, Daniela! Lovely wildflowers--especially the irises!

    Happy June to you!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš krásné letní foto. Posílám pozdrav na Slovensko. Marie

    OdpovedaťOdstrániť