sobota 22. júla 2017

Cuketová mňamka :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Trocha aj vyšívam:



Viac som štrikovala. Von do samej tmy, ani som neodfotila.

Dnes v kuchyni prišiel rad na moju úrodu. Prvé dve cukety, mladučké, mäkkučké a dobručke :-)
Ako som predpokladala, manžel hneď povedal, že on to jesť nebude, vraj na neho moc zeleniny. On má zo zeleniny najradšej čokoládu :-))) Tak som urobila iba jednu cuketu, druhú som si nechala na zajtra :-)




vydlabala som ju, ale nevyhodila vnútro, zjedla som, parádne bolo :-)

syr som mala len plátkový, tak je nakrájaný, nie strúhaný


pridala som aj tri vajcia, trocha posolila a okorenila
premiešala
naplnila polovice cukety, ale zeleniny som mala veľa, tak je aj okolo cukety
zapiekla som
a ešte na vrch dala ostávajúce plátky syra a ešte na chvíľu dala do rúry
hotovo, prekrojila som na polovice a mala som obed aj večeru :-)
mňam!!!
Čaj som mala zelený:




A ešte tri hrôzostrašné pohľady na rekonštrukciu bytu. Robí sa nové celé elektrické vedenie:




Je to stav zo štvrtka. Keď som to prvý raz videla, tlačili sa mi slzy do očí. Ale veď toto má byť renovácia a nie demolácia :-(
Držte prsty, nech z toho niečo bude!


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

7 komentárov:

  1. This recipe sounds very great. I have to try it myself as I love dishes with lots of vegetables.
    Renovation works always look terrible but I think the outcome will be great.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pořádný kus práce jste si vymysleli! Není divu, že manžel sabotuje zeleninu😀 To je potřeba ho odměnit nějakým dobrým masitým jídlem. Ale budete to mít krásné! Hezké léto Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Cuketu musím někdy naplnit, to jsem ještě nedělala, vypadá lákavě. Při pohledu na fotky bytu mě jímá hrůza, ale pak jaká to bude paráda. Potom se budete tetelit blahem.
    Danielko, hodně sil přeju. Ty si dej nějakou zeleninku a pro manželka máš jistě zásobu čokolád. Papa J.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňam, plnenú cuketu mám veľmi rada, ale moji chlapi by ju mali najradšej s mäskom :-)
    Prerábka dá zabrať, ale potom sa budete tešiť z vykonanej práce. Držím palce!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dani, na výšivce pěkně pokračuješ. Plněná cuketa byla určitě lahodná. Držím palce, aby rekonstrukce v domku byla brzo hotová. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I have never tried zucchini but this recipe looks delicious with the cheese on top. must try it.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danka, dobrý nápad si mi dala na tú cuketu aj keď neviem či môj syn nepovie to isté čo tvoj manžel, aj on má najradšej zo zeleniny čokoládu :)...až mi mráz po chrbte prebehol keď vidím čo sa to u vás robí...aj u nás by to bolo treba ale radšej ani pomyslieť na to...

    OdpovedaťOdstrániť