pondelok 31. júla 2017

Júlové spomienky

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Už dlho svoje výšivky neškrobím, pretože sa mi pri tom stávalo, že červená farba bavlniek pustila farbu a tak som celú výšivku znehodnotila. Škrobila som preto, aby sa sklenárovi lepšie pracovalo. Ten mi však povedal, že práve naopak, keby som výšivky nemala tak moc naškrobené, mal by to ľahšie. On si myslel, že ich pri vyšívaní zašpiním a preto ich periem. Keď sme si to vyjasnili, bolo mi jasné, že si prácu uľahčím, škrobiť nebudem :-)

Od vtedy všetko len navlhčím a ožehlím a už mi červená farbu nepúšťa. Dnes som sa nejako "zatriasla" a vyliala sa mi voda na výšivku, rovno na dva červené krížiky. Bolo mi do plaču, keď som videla výsledok:

motýľ asi plače tiež :-(

Dnes som teda ukončila moje lúčne vyšívanie:






Nuž, keby to nemalo chybu krásy, bolo by, ale .........


Čas letí a zas je mesiac za nami. Takže som si spravila rekapituláciu mojich júlových prác:

- júl 2016:














- júl 2015:

príspevok za júl na Christmas Ornie SAL
výšivka je podľa predlohy od Nurdan Kanber, vyšívané už skôr, ale teraz ušité dva vankúše


donesené od sklenára




ušila som aj vankúš bez výšivky, manželovi :-)








- júl 2014:


súprava zástera a kuchynské rukavice, darček do USA - Manhattan v štáte Kansas


vyskúšané na fotomodelke :-)))))))

toľkoto výšivok sa mi nazbieralo, teraz vidím, že som poriadne poľavila v práci :-(

takto sa presúšali dobre naškrobené :-)


Dnes som si urobila jazmínový čaj. Posedela som si pri ňom so štrikovaním v rukách von. Bolo fajn teplo. Zas som vydržala až do tmy :-)





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

10 komentárov:

  1. Danielka krásne lúčne výšivky... Ale aj z ostatných rokov sú to krásne spomienky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dani ... lúčne kvietky sa ti veľmi vydarili ... a z uplakaného motýľa si nič nerob ... veď jeho to prejde :))))) ... keby si nenapísala, nikto si to ani nevšimne. Pri prezeraná tvojich prác som si uvedomila, ako ten čas hrozne letí ... všetky si pamätám ako vznikali ... akoby to bolo len včera ... :)))
    Maj sa dobre, paa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dobrú noc a sladké sny v podaní cvrčkov a cikád- tu mi pod oknom zakožili celoletný orchester a počúvam sonáty pre mesiac.☺ Výšivky ĺúčnych kvietkov sú krásne a vôbec nevadí, že červená trošinku "ušla". Naopak, navodí to zdanie, že motýľ sa rozletel tak rýchlo, až náš zrak nestíha.☺ ...Zmrzlinárne sú zrejme spriaznené duše ☺, lebo aj tá u nás vyžaruje rovnajú atmosféru. A koľko výšivkovej retrospektívy- až sa mi hlava zatočila, koľko toho je. ☺ Dnes som tiež robila citronádu - syn má u nás kamoša a chutila im najviac. Dokonca ma aj do kina vzali dobrovoľne z vlastnej iniciatívy, aj keď som mama a tie sa v ich veku väčšinou nechávajú s radosťou doma.☺ Pozdravujem krásavicu brezu, ktorá sleduje štrikovanie. ☺ pá

    OdpovedaťOdstrániť
  4. So many lovely stitching designs , love the first one so pretty .

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sono tutti lavori bellissimi, brava Daniela!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To jen kroutím hlavou, když vidím tolik krásy a preciznosti! Jsi pilná jako včelička a vše je moc krásné, jen si říkám, kde bereš ten čas?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danielko, nádherné luční kytičky jsi vyšila a motýlek je krásný i tak... starší výšivky jsou neuvěřitelné, takové nádhery a práce .
    Myslím, že jsi v práci vůbec nepolevila - vyšíváš, pleteš, šiješ.....
    Já dnes pila vodu,vodu,vodu .. bylo šílený vedro.
    Papa J.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pěkná rekapitulace! Já také neškrobím, právě kvůli zrádné červené. Kvítky jsou nádherné, jsem zvědavá, jak budou použity. Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne výšivky, potešia oko i dušu!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nádherná prehliadka tvojich prekrásnych výšivok Dani, ja nemám slov...nevedela by som si vybrať najkrajšiu lebo všetky sú nájkrajšie...

    OdpovedaťOdstrániť