piatok 21. júla 2017

Krútim sa okolo byliniek :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Nevyšívam :-(
Štrikujem - hneď zrána v kuchyni a potom večer von, pokým na to vidím :-)


A aj šijem. Vlani som si ušila 3 veľké vrecká na bylinky - dobrá myseľ, šalvia, ľubovník. Mäta zostala po starom - v škatuľke. Tento rok budem mať asi najviac práve mäty, zaslúži si aj ona vrecúško :-)

Využila som manželovu starú bielu košeľu, ktorá už nebola celkom biela a bola pripravená na vyhodenie. Nuž, opratá, na niečo sa zíde, nevyhodila som ju :-) Našla som k nej kockovaný flanel, tiež som ho len "nadflikovala", to bude zadná strana :-)




zadnú stranu som neodfotila, nie zámerne, nehanbím sa za to,
že som zošila dve časti s kockami naopak, ako vyšlo, tak je :-)
ani košeľa sa hanbiť nemusí :-)


Plán som splnila, materinu dúšku som si bola ostrihať:



K nej trocha modrého kvetu čakanky, žltý repík a biely rebríček:








Som už ako babka korenárka, dôchodkyňa na plný úväzok :-)

Poobedie som strávila pri Alenke. Stretávame sa málokedy, ale keď už, tak to stojí zato! Čas nám spolu letíííííííííí :-)

Čaj je aj dnes jasný:






Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

8 komentárov:

  1. ... hezký pozdní večer. Bylinky jsou moc pěkně barevně sladěné:-) a pytlík na ně se taky povedl. Přijde pak někam pověsit?
    Pohodové dny Miluška

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    pekne si si bylinky nazbierala a rozložila na sušenie :-) Pekné fotky. Kubko si práve začal robiť herbár z liečivých bylín...
    Aj vrecko na mätu je vydarené, tan jej bude dobre.
    Dnes som čaj nestihla, boli sme sa kúpať.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už vlastne dobrú nôcku, teta Danka. Košík s bylinkami "a la babka korenárka" :) je čarovný. Čajík z nich bude určite balzam na dušu. Páči sa mi takáto recyklácia košelí. Ja som minule roztrhnutý obrus prešila na utierky, lebo sa mi páčil a nechcela som ho len vyšmariť. Teraz vyšívam obrus na konferenčný stolík-trvá mi to dlho, akoby som sa držala hesla "pomaly ďalej zájdeš", akurát, že pre mňa platí vo verzii "aj pomaly zájdeš". :) Papučková rodina bude mať, zdá sa, ďalšieho člena - parádne budú aj tieto. :) Musí to byť veľmi zlaté, keď sa všetci stretnete v týchto krásnych papučkách. Milučký víkend.Pá

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Daniela, I really like your photos and your seams!
    Hugs and a good night!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danielko, krásné bylinky a sbíráš je všechny ve volné přírodě, to je nádhera. Tam, kde jsi sbírala mateřídoušku, to je kouzelná fotka, krásný kraj.
    Pěkné, že jsi využila na vrecko starší látky, to se mi líbí.
    Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aha, babka bylinkárka, sem som to mala napísať :-) Nevadí, prečítaš si to inde :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dani, jsi dobrá bylinkářka, to bude dobrého čajíku. M

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veruže aj ja tak recyklujem košele...rozstrihám na veľké kusy, odložím a potom...na niečo sa zíde :))) využila si to výborne.

    OdpovedaťOdstrániť