streda 5. júla 2017

Najlepšia :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku! Ďakujem za všetky slová povzbudenia do našej ťažkej práce! Ďakujem neznámej Mirke za pochvalu mojich výšivok a pravdupovediac, chcela by som sa s ňou porozprávať o našej spoločnej vášni (o vyšívaní).

Dnes sa mi veru pinterest nepodarilo ani otvoriť, ale podvečer som sa aspoň trocha potešila štrikovaním:


Obývačka je už vyprataná. Zajtra sa ide na kuchyňu :-)

Keď sme odtiahli nábytok, našli sme za ním toto:


Čo v tom je? No, odložím a potom očistím z prachu a pozriem. Môj vysokoškolský diplom to nemôže byť, nebola som taký výborný študent, aby som skončila s červeným :-)

Zas som sa presvedčila, ako človek zabúda. Na toto som si len ťažko spomínala, ale nakoniec spomenula:

najlepšia učiteľka v školskom roku 1987/1988

Bolo to tak dávno! A ja som vtedy učila 8. školský rok. Mladá-áááááá! Napadlo mi, že som mala z toho obdobia aj fotky. Prečo si nanavodiť trochu nostalgie? Pohľadala som ich:

k čestnému uznaniu som dostala aj knihu :-)
na mestskom úrade som bola so žiakmi pri slávnostnom odovzdávaní občianských preukazov :-)
na stužkovej slávnosti
prvomájový sprievod, jeden vedľa mňa a traja za mnou sú kolegovia, žije už len ten v sivom obleku,
ale všimnite si, som medzi mužmi, aj žiaci sú chlapci :-)
strojárske učilište, to je jasné :-)
na zemiakovej brigáde (žiaci zbierali zemiaky a ja som super dozor)

Tak vidíte, aj na toto je dobrá rekonštrukcia bytu. Nájdu sa veci, o ktorých už ani netušíte :-)

Dnešný čaj som vymenila za zelenú kávu. Bolo síce už na kávu dosť neskoro, ale asi som ju potrebovala:







Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

8 komentárov:

  1. Danka,
    pekné spomienky a držím palce pri prerábke.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lovely to find old photos like that! Brings back so many great memories.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nice to see the young Daniela!! You look smart and lovely :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne sa prave toto znovuobjavovamie na generalnych poriadkoch paci ... Na povrch vyplavaju spomienky, nostalgia ... To mam rada ... Danka, ked sa pozeram na tvoje fotky, akoby som seba videla ... zasnem ... Nosila som rovnaky uces dlhe roky ... 😘😋 do dalsieho objavovania spomienok vela zdaru .. pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Oooooooooooooo Daniela, you looked absolutely like a Beauty Queen in the pictures from your past ♥♥♥♥ Wonderful memories ♥♥♥♥

    Paaaaa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jasné,že najlepšia! A tiež sa mi z tých fotiek zdá, že určite aj najkrajšia.😊 ❤ Ale také diplomy asi nedávali. ☺ Na zemiakovej brigáde bolo určite veselo.☺ Takéto nálezy sú super. A taktiež aj papučková tradícia. Lebo viem, že aj predtým boli papučky aj v PRG. ☺ Držím palce k nájdeniu ďalších pokladov. pá a milý dník.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj Danka! Tiež mám v dome dve kuchyne. Túto modrú Carmen mám hore, málo ju používam, stále je pekná a nechám si ju. Dolnú kuchyňu by som chcela vymeniť, ktorú stále používame a návštevy tu tiež vítame.
    V obývačke tiež sme mali samé knihy, trochu som ich odložila, už neviem kde ich mám dať, sú ako poklad, rada si niektorú prečítam. Všetci sme mávali v obývačkách samé knihy, bola to pýcha, vlastniť ich. Na návšteve sme pozerali, kto akú knihu vlastní. Ťažko bolo niečo zohnať - kúpiť. Ale to bol zázrak komunizmu. Nič nebolo dostať a všetci sme všetko mali. Každý mal byt, alebo dom a zariadený. Mladí dostali mladomanželskú pôžičku s 1% úrokom.
    Kto tento systém istoty zmenil a prečo? Všetkým bolo veľmi dobre. Robotník mal vyšší plat ako vedúci, robotník dostal bezplatnú dovolenku každý rok, jeho deti boli na bezplatnom pionierskom tábore...

    OdpovedaťOdstrániť