sobota 1. júla 2017

Začal sa trojtýždňový sviatok cyklistiky :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Dnes to začalo! Mám celé tri týždne čo sledovať. Už začiatok bol zaujímavý. I keď časovky nie sú také záživné, udialo sa aj dnes kde-čo. Najsmutnejšie to dopadlo pre Alejandra Valverdeho. Mal šmyk na mokrej ceste, ktorý skončil tak nešťastne, že už nemohol pokračovať. Škoda :-(

Aj moje vyšívanie má niečo spoločné s cyklistikou. I keď v tej mojej je oveľa viac romantiky:



Varila som opäť niečo s kapustou :-)

skorá kapusta, cestoviny (fliačky či flaky) slanina a chýba mi tam ešte cibuľa
kapustu nakrájať a na troche oleja dusiť, soľ, rasca
na slaninke cibuľka, uvariť cestoviny vo vode a scediť, zmiešať cestoviny s udusenou kapustou a slaninkou
dobrú chuť!

Na čaj som dnes zabudla. Nestáva sa mi to často. Až večer som pocítila, že mi niečo chýba. Nuž, aspoň na rýchlo:




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

6 komentárov:

  1. Danka,
    veru,Tvoja výšivka je romantická, teším sa na ňu.
    Milujem kapustové halušky so slaninou, ale môj mužíček nie, tak ich varím zriedkavo len pre seba :-)
    Dnes som si urobila radosť kúpou nového čajíka v bio obchodíku, takže môj čaj o piatej bol PAI MU TAN.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veselý rozjazd (keďže je tá cyklistika teraz aktuálna) :) do novej výšivky želám. Aj mne sa bicykel páči a teším sa na výšivkovú jazdu po paname. :) Ja som dnes večer pila chladený čaj zo sypaného ibišteka. Robievala ho mama gambijskej (zapadná Afrika) rodiny, u ktorej som kedysi v Británii bývala, mali to doma vždy ako zdravú alternatívu nealko nápojov. Asi to začnem aj ja v lete pripravovať vo väčšom množstve. :) Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko, krásná romantická výšivka s byciklom se mi líbí. Kapustu mám také ráda, recept určitě vyzkouším. Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aaaaaa....kus slovenské slaninky..:-D A slížiky a kapusta,to je maškrta..:-D
    Výšivka s kolem se rýsuje a bude pěkná,jako všechna tvá dílka.Čajík-grog se v tomto počasí hodí.Taky u nás se ochladilo.
    Hezký večer přeji a zase zítra nakouknu..
    pa Dáša

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Halushki! :D This is a good summer meal. Fast and easy! Instead of bacon, I use kielbasa. Very delicious. I will have to try the cumin.

    Pááá~~

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Fliačky s kapustou...mňam, akurát dnes som odtrhla prvú skorú kapustičku a tiež idem z nej pripraviť fliačky, veru dobrý nápad dať aj slaninku, to si ma teda super inšpirovala...ďakujem. pá

    OdpovedaťOdstrániť