nedeľa 20. augusta 2017

Vrecúško na medovku

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Upršaná nedeľa priala môjmu šitiu. Na jar som si kúpila do záhradky medovku lekársku a už som ju raz ostrihala a nasušila. Dnes som jej ušila vrecúško:

















Keď som šitie skončila, dážď skončil tiež a o hodinu vyšlo dokonca aj slniečko. Pozrela som si predpoveď počasia a zdá sa, že zajtra by malo byť polojasno. Pôjdem do mesta do obchodu, môjho obľúbeného obchodu :-)

Čaj som si dlho nevyberala. Nové vrecúško mám v kuchyni zavesené na skrinke, takže čaj bol medovkový:







Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

9 komentárov:

  1. Dani,
    vrecko je nádherné, medovke v nej teda bude hej. Je krásne, si šikovná!Aj látka je super, v poslednej dobe vyhľadávam bodky...:-)
    Ani sa nedivím, že výber čaju bol jednoduchý. Ja som si dnes dala čierny čaj.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danielko, vrecúško máš dokonalé.. barvy hezky ladí .. mně taky visí v kuchyni na poličce... mám vrecúško na očích .. musím zítra taky medovku otrhat .. teď jdu na druhý pokus spát .
    Zatím papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný sáček! A návštěva obchodu bude? Že by galanterie? :-)
    Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Musím konstatovat, že jsi strašně šikovná, na co sáhneš, to je na 1 s ******😆, hezký den...a ⛅ v duši...to má být slunce,hihihi.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne je toto vrecúško. Na vrecká si šikulka. Moja sestra má dnes meniny a ja jej podarujem nazbieranú jednu bylinku, ktorú zvykne používať. No veru, v takomto vrecku by to bolo oveľa efektnejšie ako v tom papierovom z Lidla :-( Ak by som sa raz do takého šitia aj pustila, asi bez tej vnútornej vrstvy, len také jednoduché. Ale k dnešným meninám to už nebude :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dani, to je krásný pytlíček. Tvé výšivky jsou super.Já mám meduňku uskladněnou ve sklenici s víčkem. V pytlíku je to určitě lepší. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To vrecúško je roztomilé, po prvých fotkách si vravím, kde je výšivka a potom sa to objavilo. Veľmi pekná práca Danielka. Prajem krásny deň. Zita

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Toujours des posts bien interessant Daniela,Votre tissus est très joli,les deux couleurs vont si bien ensemble!
    J'aime beaucoup votre recette de courgettes panées,je vais en faire demain,et comme vous avec salade et purée
    nous avons beaucoup de tomates et courgettes au jardin cette année.
    Bonne couture et belle semaine

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Beautiful purse Daniela ♥♥♥ You area real purse master ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť